Span визнано найкращим партнером 2023 року Microsoft в Україні. Як це можливо – не тільки працювати в країні, в якій прямо зараз йде повномасштабна війна, а ще й збирати міжнародні нагороди?
Як компанія почувається під час війни, за рахунок чого стала найкращим партнером року Microsoft в Україні, та яким чином увесь час допомагає своїм замовникам ставати краще за допомогою ІТ технологій – до розмови на важливі теми був запрошений Олег Авілов, СЕО компанії Span Україна.
- Пане Олегу, дякую, що приділили нам час. Хотіли б розпочати з найважливішого зараз питання: як Ви?
Все добре, дякую! Зараз особливо важливо не стояти на місці — ми зосереджені на невпинному розвитку, адаптації до сучасних реалій. Це, звісно, потребує більшої мотивації та енергії від кожного з нас, але я певен, що і з таких, з огляду на масштаби, невеликих перемог, ми крок за кроком виборюємо велику. І я задоволений поточними результатами.
- Безумовно, перемога за нами! Та повернемось до роботи. Нам стало відомо дещо дуже важливе, і, нарешті, можна про це запитати. Span визнано кращим партнером 2023 року Microsoft в Україні. Щиро вітаємо!
Дякую Вам! Ця перемога підтверджує успішність обраної стратегії та ефективність кожного члена команди. Ми вимагаємо, перш за все, від себе відповідність високим стандартам і досягнутий рівень – лише початок.
- Розкажіть, будь ласка, що це за премія і чому це так важливо для вашої компанії та для України.
Наприкінці червня компанія Microsoft оголосила переможців і фіналістів премії Partner of the Year Awards 2023. Це щорічна нагорода для компаній-партнерів, які демонструють досконалість у впровадженні інноваційних технологій на базі рішень Microsoft. Цьогоріч від України премію отримала наша компанія – за низку успішно реалізованих проєктів з побудови хмарних та гібридних ІТ-інфраструктур компаній на базі технологій Microsoft, вдосконалення їх інформаційної безпеки та організацію робочих місць. Ми вдячні компанії Microsoft за визнання наших зусиль та прагнень допомогти якомога більшій кількості українських компаній в такий непростий для нашої країни час.
- Олег, а в чому секрет? Адже Span оперує на українському ринку не так давно – 5 років, водночас два роки поспіль компанію визнають найкращою. Цікаво було б дізнатися, які є критерії чи показники, за якими Microsoft вибрав саме вас. Поділіться, будь ласка, формулою успіху.
Критерії обрання переможців визначає Microsoft – це комплексна методологія оцінювання, яка враховує більше показників, ніж ми встигнемо перерахувати за час нашого інтерв’ю. Тим не менш можна узагальнено виокремити наступне – це високий рівень технічної експертизи наших спеціалістів, підтверджена ефективність команд в реалізації надскладних проєктів в умовах стислих термінів, і що не менш важливо — це кількість позитивних відгуків клієнтів. Тобто не тільки успішна імплементація рішень, але й налагодження процесів, включаючи навчання замовників, як працювати з продуктами Microsoft.
- Давайте поговоримо про Span Україна сьогодні. Ваша компанія є стабільним бізнес-партнером, вона живе, працює й розвивається в інтенсивному режимі навіть під час війни. Як ви досягаєте цієї стабільності сьогодні? Як вам вдається її зберігати?
Особисто мені все зрозуміло. Це взаємодія одразу кількох факторів:
- Чудова команда Span – професіоналів, відданих своїй справі;
- Не менш чудові замовники, які попри війну прагнуть зберегти та розвивати свій бізнес шляхом вдосконалення ІТ-систем та інформаційної безпеки;
- Підтримка корпорації Microsoft, яка надала можливість українським компаніям використовувати свої сервіси на пільгових умовах під час воєнного стану в Україні.
- Можете навести яскравий приклад кейсу під час війни, де за складних обставин була ефективно вирішена важлива проблема?
Цього року ми всі зрозуміли, що економічний фронт не менш важливий, ніж військовий: неможливо виграти війну одними військовими методами – економіка має працювати. Одним із публічних кейсів Span Україна є допомога UKRSIBBANK швидко мігрувати користувачів до хмарних сервісів Microsoft – за 3 місяці 2 500 користувачів було перенесено до хмари без впливу на якість бізнес-процесів. Тобто 2 500 співробітників отримали змогу продуктивно працювати віддалено з безпечних місць.
- Це вражає! Але ж ми розуміємо, що успішно реалізовувати проєкти під час повномасштабної війни потребує великої моральної витримки та стресостійкості. Як команда справляється зі стресом?
Безумовно, це постійна робота. По-перше, ми в команді спілкуємось між собою, підтримуємо один одного, організовуємо спільні ретріти. Також наша команда має можливість отримати допомогу від корпоративного психолога. По-друге, це спільна участь у благодійних проектах – ми віримо, що допомога собі починається з допомоги іншим. Ну і головне – безпека, моральна та фізична. Це стосується і зручного графіка та формата роботи, і комфортного соціального пакета для співробітників, який ми надаємо.Також для певних категорій співробітників та їх сімей є можливість релокації до Хорватії.
- Безпека в усіх сенсах є найбільш важливим аспектом існування в умовах війни. Розкажіть, чи були цікаві кейси імплементації рішень Microsoft для замовників серед тих, хто щодня забезпечує нашу фізичну безпеку, і загалом, чи були замовники з критичної інфраструктури Країни.
Розголошувати назви замовників та суть проєктів, якими Ви зацікавились, я не можу через NDA. Але загальними рисами можу сказати, що цьогоріч команді Span вдалося допомогти розкрити потенціал рішень Microsoft для компаній із різних критичних сегментів економіки України: логістика, рітейл, телеком, банки та страхування, харчова промисловість, енергетика, металургія, уряд та державні організації й підприємства, нафтогазові компанії та ряд благодійних організацій.
- Чи вірне твердження, що партнерство з Microsoft дає змогу допомагати українському бізнесу? І не тільки бізнесу — окремої уваги заслуговує підтримка державного сегменту України. Як це працює? Як ви допомагаєте бізнесам стати краще? Та як можна отримати цю підтримку, якщо я, наприклад, – український бізнес?
Хмарні стратегії для більшості українських компаній не обмежуються вибором між локальною та публічною хмарою, все набагато складніше і це ще не найбільший головний біль. Завжди існують ризики, пов’язані з несанкціонованим доступом чи зловмисним пошкодженням критично важливих даних. І компанії шукають економічно вигідний хмарний підхід, що безперебійно працюватиме з гарантією безпеки даних в умовах стислих й обмежених бюджетів.
Компанія Microsoft надала унікальну можливість реалізувати такий підхід українському бізнесу та державним установам/ підприємствам. Під час введення воєнного стану в Україні компанією Microsoft було запропоновано пільгову програму підтримки, що передбачає надання хмарних потужностей та сервісів безкоштовно.
- Є ще останнє питання, пане Олегу, — про ваші плани. Наскільки далеко ви заглядаєте у майбутнє, зважаючи на поточну ситуацію?
Я бачу це так. Планування – це невід'ємна частина успішного бізнесу, хоч ми наразі і навчились жити одним днем, а деякі наші колеги віддали своє життя за плани на успішне майбутнє України. Не можна не планувати. Та і недопустимо, якщо ти віриш в перемогу. А ми віримо! Тож, найперший та найважливіший пункт нашого плану – перемога України. Це глобально. Коли більш технічно, то в планах зараз – це розширення штату співробітників Span Україна, нові партнерські угоди з лідерами українського ринку, а також розвиток технічної експертизи – напрямок, в який ми постійно інвестуємо, щоб мати змогу надавати замовнику новітні та безпечні хмарні рішення на базі сервісів Microsoft.
- Щиро дякую вам за Ваш час і за цю розмову! Бажаю реалізації всіх цілей і мирного майбутнього всім нам.
Якщо Ви плануєте розпочати свою цифрову трансформацію з рішеннями Microsoft, будь ласка, зв’яжіться з сертифікованими експертами Span mailto:info.ua@span.eu
Більше інформації на сайті: www.span.eu/ua