Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Vodafone проаналізував підсумки «Чорної п’ятниці» 2020

До 40% недоотриманого доходу через закритих магазинів на карантин вихідного дня

Vodafone проаналізував підсумки акції до «Чорної п'ятниці». З 23 по 30 листопада в інтернет-магазині і роздрібної мережі Vodafone можна було придбати смартфони, гаджети, техніку та аксесуари зі знижками до 70%. До акційними смартфонам Vodafone дарував пів року оплаченої зв'язку в тарифі SuperNet Pro.

Відвідування інтернет-магазину Vodafone в період акції зросло на 183%, а продажі підвищилися у 3 рази. У роздрібних магазинах компанії продажі підвищилися на 81% у порівнянні з середніми показниками до початку акції.

«Карантин вихідного дня вплинув на незначне зміщення споживчої активності в будні дні. Близько + 10% трафіку додалося до середньодобових показників у будні. В цілому ми оцінюємо недоотриманий дохід за непрацюючі два вихідних дні у близько 40% від усього доходу акційного періоду», - зазначає Михайло Іванцов, директор з маркетингу Vodafone Retail.

Найбільше акційних смартфонів було продано у Харкові. У п'ятірку найбільших любителів техношоппінга також увійшли жителі Полтави, Дніпра, Києва та Одеси.

Акція не вплинула на зміну купівельних переваг оплати товарів: відсоток покупокув кредит склав 24%, що відповідає доакціонному періоду.

Найвищий приріст у період «Чорної п'ятниці» спостерігався у категоріях смартфони, телевізори і ноутбуки.

Найбільшим попитом користувалися моделі смартфонів середнього цінового сегмента, а також бренду Apple:

  1. Xiaomi Redmi Note 9 Pro
  2. Samsung Galaxy A51
  3. Xiaomi Redmi Note 9
  4. Samsung Galaxy M31
  5. Nokia 5.3
  6. Apple iPhone 11

Офіційні постачальники послуг