Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Vodafone навчить клієнтів користуватися Big Data

З 21 травня Vodafone починає серію освітніх вебінарів «Big Data: нові виклики – нові рішення», присвячених можливостям Big Data аналітики для розвитку бізнесу. Учасниками вебінарів стануть бізнес-клієнти компанії.

Практику проведення регулярних вебінарів для спілкування зі своїми бізнес-клієнтами Vodafone впровадив з початку карантину. За цей час в них взяли участь близько 700 компаній по всій Україні. У період, коли бізнес масово переходив на віддалений режим роботи, найбільш затребуваними були теми, присвячені електронному документообігу, IaaS, сервісам самообслуговування. Зараз клієнти все частіше почали надсилати запити за тематикою роботи з даними, застосування Big Data в розвитку маркетингу, продажів, логістики, управління ризиками.

«За запитами своїх клієнтів і партнерів ми бачимо – бізнес зараз готовий дуже швидко адаптуватися до ситуації, що змінилася. Як ця криза вплинула і продовжує впливати на мою галузь, які нові можливості з'являються – питання, актуальні для кожної компанії. Сьогодні очевидно, що старі звичні методи не працюють, і потрібно шукати нові підходи, застосовувати нові технології, які в «хороші часи» відкладали на потім. Теми, пов'язані з аналітикою великих даних, машинним навчанням, штучним інтелектом, викликають сьогодні найбільший інтерес. Vodafone вже має чималий досвід в аналітиці Big Data і застосуванні отриманих результатів на практиці. Ми готові ділитися цим досвідом і давати нашим клієнтам нові можливості в розвитку їх бізнесу за допомогою сучасних підходів в роботі з даними», – зазначив Андрій Федоров, начальник департаменту бізнес-ринку Vodafone Україна.

Тема великих даних актуальна не тільки для великого бізнесу. Середній та малий бізнес так само успішно використовує інструмент, який дає можливість швидко і чітко аналізувати сигнали і вловлювати швидкоплинні тенденції ринку, допомагати в створенні актуальних пропозицій для клієнтів, оцінювати ризики і робити прогнози в продажах і маркетингу, вести персоналізовані комунікації на масовому ринку.

Починаючи з 21 травня вебінари будуть проводиться щочетверга об 11:00. Стати учасником вебінару зможуть всі бізнес-клієнти Vodafone. Для цього достатньо зареєструватися за посиланням www.vodafone.ua/webinar-big-data.

Офіційні постачальники послуг