Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Щоденний вплив, що має значення. «Делойт» в Україні опублікував Звіт зі сталого розвитку 2019–2020

Щоденний вплив, що має значення. «Делойт» в Україні опублікував Звіт зі сталого розвитку 2019–2020

«Делойт» в Україні презентував Звіт зі сталого розвитку 2019–2020. Компанія активно інтегрує стандарти сталого розвитку у свої бізнес-процеси, дотримуючись міжнародних принципів та практик. У цьому Звіті «Делойт» демонструє результати своєї діяльності в економічній та соціальній сферах і надає інформацію про свій вплив на екологію.

«Сила нашої компанії, яка працює 175 років у світі та 27 в Україні, полягає у принципах та цінностях, які ми для себе обрали і яких дотримуємося. У діловій етиці та прагненні надавати бездоганний сервіс нашим клієнтам, у турботі про наших співробітників, у здійсненні внеску в розвиток нашого суспільства та піклуванні про те, який слід на цій планеті ми залишимо. Запорука всьому – прозорість. Ми несемо відповідальність за свою діяльність та відкрито розповідаємо про наш вплив широкій спільноті стейкхолдерів. Саме така позиція, надійно вкорінившись у нашу бізнес-стратегію, корпоративну культуру та повсякденну діяльність, допомагає нам бути стійкими до будь-яких змін», – говорить керівний партнер «Делойт» в Україні Сергій Кулик.

Сьогодні «Делойт» є глобальною мережею компаній, яка охоплює понад 330 тисяч співробітників у 150 країнах світу. Із сумою сукупних доходів 47,6 млрд доларів США за 2020 фінансовий рік «Делойт» продовжує бути найбільшою компанією у світі з надання професійних послуг.

«Для нашої компанії готувати таку звітність не обов’язково, від чого її випуск є ще більш значущим. Цим кроком компанія публічно підтверджує, що дотримується у своїй діяльності принципів корпоративної соціальної відповідальності», – зазначає Катерина Юрченко, лідерка з корпоративної відповідальності та сталого розвитку «Делойт» в Україні.

Це другий Звіт зі сталого розвитку «Делойт» в Україні, який охоплює 2019–2020 фінансові роки (з 1 червня 2018 року до 31 травня 2020 року). У ньому розкрито понад 50 загальних і специфічних показників, які яскраво ілюструють динаміку змін у компанії.

Ключові результати Звіту

Клієнти

  • Дохід «Делойт» в Україні від надання послуг постійно зростає: у 2020 році він склав 21,4 млн доларів США. Це стало можливим завдяки обраним пріоритетам – якості та цінності послуг, конфіденційності та захисту даних, етиці та доброчесності, інноваціям та впливу на трансформацію українського бізнесу.
  • Індустріальна спеціалізація та накопичений досвід допомагають компанії бути ближчими до клієнтів і краще розуміти їхні потреби. У звітний період «Делойт» багато працював над посиленням індустріальної експертизи компанії: вдосконалили процес формування індустріальних груп та зробили його більш доступним.
  • Бездоганний сервіс – одна з цінностей «Делойт» в Україні. Протягом останніх кількох років комітет з оцінки якості наданих послуг працював над масштабним дослідженням, спрямованим на покращення процесу отримання зворотного зв’язку від клієнтів. На його основі був перезапущений процес контролю за оцінкою якості послуг компанії.
  • Одним з важливих завдань в контексті здійснення впливу на бізнес є напрям «Інтелектуального лідерства» (Thought Leadership). В часи інформаційного перенасичення спеціалісти «Делойт» в Україні допомагають стейкхолдерам знайти цінні ідеї, що матимуть вплив як на місцевому, так і на глобальному рівнях. Фахівці «Делойт» досліджують тенденції розвитку індустрій, розбираються у змінах законодавства й допомагають бізнесам трансформуватися і зростати.

Таланти

  • Одним із пріоритетних напрямів «Делойт» в Україні є навчання і розвиток. Протягом звітного періоду компанія інвестувала у навчання співробітників 859 тис. доларів США.
  • Щоб продовжувати будувати культуру постійного зростання та можливостей в компанії, у звітному періоді компанія запровадила новий підхід до управління ефективністю співробітників, складовою якої є RPM-система (Reinvented Performance Management). Це комплексний процес оцінки, що включає регулярні зустрічі з керівниками та коучами, які спрямовані на підвищення ефективності, а також на отримання безперервного зворотного зв’язку протягом року.
  • У компанії існує цілісний підхід до добробуту співробітників, зокрема програма турботи про ментальне здоров’я, яка включає спільні медитації, пілатес та консультації психолога, що були запущені як пілотний проєкт у 2019 році в окремих департаментах і мають бути розширені в наступному звітному періоді.
  • «Делойт» в Україні виступає за рівність у бізнесі, запроваджуючи та підтримуючи відповідні ініціативи й стандарти в своїй повсякденній діяльності, роблячи якомога прозорішими підходи до рекрутингу, проводячи освітні програми делойтівців й залучаючи їх у різноманітні соціально спрямовані ініціативи. «Делойт» на глобальному рівні є підписантом WEP – Women’s Empowerment Principles, які крок за кроком втілюємо і український офіс. Також одна з яскравих реалізацій – програма All IN, яка пропагує розвиток рівних професійних можливостей.

Суспільство й навколишнє середовище

  • «Делойт» в Україні підтримує проєкти, організації та заходи, спрямовані на позитивні зміни в суспільстві, і залучає до них співробітників у ролі волонтерів. Делойтівці інвестують свій час, навички та знання, аби забезпечувати вплив там, де він найбільше потрібен. У звітному періоді кожен третій делойтівець долучався до волонтерства, а інвестиції компанії в соціальні програми склали 216 тис. доларів США.
  • У звітний період компанія провела масштабний форум для бізнес-лідерів, суспільних та державних діячів – «Диригенти змін». Його мета – бути платформою для обговорення тем, що сприяють трансформації українського бізнесу й держави. VI Форум «Диригенти змін» об’єднав понад 500 учасників довкола теми довіри, а також зібрав та перерахував 500 тис. грн на підтримку організацій, що допомагають людям з інвалідністю.
  • Як компанія, що надає професійні послуги, «Делойт» чинить відносно невеликий негативний вплив на навколишнє середовище. Однак деякі екологічні аспекти є стратегічно важливими для нас, зокрема викиди парникових газів від будівель і транспорту та екологічно відповідальне споживання. Саме тому «Делойт» в Україні намагається розширити перелік програм, спрямованих на підвищення усвідомленості серед своїх співробітників у питаннях турботи про навколишнє середовище. Компанія підтримує «зелену» культуру в офісі та вдома, суть якої полягає у зменшенні кількості відходів та збереженні ресурсів. А завдяки цифровізації та поступовій відмові від надання паперових результатів робіт у процесі надання послуг клієнтам, загальний об’єм використаного паперу компанією зменшився на 25,2% за звітний період.

«Крім того, що наша компанія обрала курс на сталий розвиток, ми активно допомагаємо у цьому нашим клієнтам, адже переконані, що такий підхід до ведення бізнесу – ключ до стійкості та фінансового успіху. Підготовка нефінансової звітності підносить компанію на новий рівень розвитку та відкритості», – коментує менеджер з питань стратегії та сталого розвитку департаменту консалтингу Джаміль Закараєв.

Звіт зі сталого розвитку «Делойт» в Україні опубліковано лише в електронному вигляді. Ми свідомо відмовилися від паперового варіанту звіту з міркувань турботи про довкілля.

Ви зможете знайти його за посиланням.

Про компанію

Deloitte («Делойт») — глобальна мережа компаній, що надають послуги з аудиту і консалтингу. Із сумою глобальних доходів у розмірі 47,6 мільярда доларів США за 2020 фінансовий рік компанія «Делойт» є найбільшою фірмою у світі з надання професійних послуг.

Понад 330 тисяч співробітників «Делойт» працюють в більш ніж 150 країнах світу. Українське представництво мережі входить в «Делойт СНД Холдінгз Лімітед» («Делойт», СНД).

Завдяки глобальній мережі «Делойт», а також 27-річному досвіду роботи в Україні, «Делойт» відкриває своїм клієнтам можливості світового класу та надає високоякісні послуги, які спрямовані на підтримку та надання комплексних інтегрованих рішень щодо економічної діяльності клієнтів у галузі енергетики, природних ресурсів та видобувної промисловості, медико-біологічних наук та охорони здоров'я, технологій, медіа та телекомунікацій, споживчого, фінансового, державного та соціального секторів.

Офіційні постачальники послуг