Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Рік роботи Київстар в умовах війни

Від початку повномасштабної війни Київстар акцентує на підтримці колективу та створенні умов для безпечної та ефективної роботи.

«Досвід минулого року складний і унікальний. Попри те, що доводилось оперативно реагувати на різні виклики, в 2022 ми маємо рекордно високий рівень залученості колективу – 86%», – говорить Оксана Олійник, директорка з управління персоналом та розвитку організації Київстар.

Торік роботодавець зосередився на таких задачах: безпека, комунікації, психоемоційна підтримка, матеріальна підтримка. Програми психоемоційної підтримки були розраховані не лише на співробітників, але й на їхніх рідних. В 2023 році телеком-оператор розширює напрямок, корпоративні психологи будуть працювати також із ветеранами та їхніми рідними.

За результатами щорічного опитування* більшість співробітників відзначили, що вони задоволені діяльністю компанії в умовах повномасштабної війни за всіма аспектам. Особливо київстарівці вдячні за турботу, підтримку, регулярні та змістовні внутрішні комунікації.

Окремо люди відзначають вагомість підтримки, яку компанія надає армії та країні. Потужних обертів набрало волонтерство. Лише в межах корпоративних програм на підтримку армії, постраждалих від війни українців та соціально-вразливих категорій людей співробітники  зібрали 1,4 мільйона гривень. Токож київстарівці активні у власних волонтерських ініціативах а також через групу на Workplace «Допомогти просто».

Співробітники високо оцінюють рівень культури доброчесності, етики та комплаєнс в компанії. Згідно із щорічним опитуванням співробітників, проведеним в грудні  2022 року, 98% опитаних, вважають, що працюють в атмосфері довіри та взаємної поваги в компанії, а також розділяють цінності компанії. Крім того, 96%  співробітників у процесі щоденної роботи спостерігають, як цінності компаніі реалізуються. Також позитивно оцінюють ефективність програми з комплаєнс та етики 98% співробітників.

Співробітники готові рекомендувати компанію як роботодавця. Фактори, які відзначили працівники: можливість професійного розвитку; ефективна взаємодія в команді; дотримання балансу роботи та особистого життя.

В 2023 році роботодавець продовжить реалізувати програми з підтримки та мотивації колективу.  Основними задачами є:

  • розвиток лідерів, що особливо важливо в кризорві часи;
  • культурна трансформація;
  • гнучка організація - покращення клієнтського досвіду працівників через автоматизацію та діджиталізацію процесів.

*Дослідження проводила компанія  E&Y

Офіційні постачальники послуг