Київстар запровадив рішення на основі технології токенізації Visa, яке дало змогу запустити безпечні онлайн-платежі через застосунок «Мій Київстар».
Технологія токенізації Visa Token Service, що лягла в основу рішення, застосованого Київстар у партнерстві з Portmone.com., передбачає створення унікального цифрового коду (токену) для платіжної картки Visa. Тільки система, що зашифрувала дані, знає, яка інформація відповідає токену, відтак шахраї не можуть скористатися даними картки для сторонніх цілей. Окрім підвищення рівня безпеки, в разі втрати або закінчення терміну дії картки Visa, банк автоматично відправляє оновлені платіжні дані у Visa Token Service. Це дає змогу клієнту продовжити використання картки для поповнення мобільного рахунку в застосунку без необхідності повторного вводу даних.
«Для Київстар важливо постійно удосконалювати системи захисту даних. Одним з таких кроків є технологія Visa Token Service, яку ми запровадили для онлайн-платежів як основу для рішення, розробленого для нашої компанії партнером Portmone.com. Завдяки цьому онлайн-платежі стали більш безпечними та зручними», - коментує Михайло Нестор, директор з розробки діджитал продуктів Київстар.
«Мій Київстар» – це система самообслуговування для абонентів оператора. З її допомогою можна керувати власним номером через аналіз видатків та залишків тарифних даних за номером, підключення/відключення послуг, заміну тарифного плану, поповнювати рахунок без комісії, отримувати індивідуальні бонусні пропозиції від Київстар чи партнерів компанії та спілкуватися з представником компанії у чаті. Застосунок встановили вже близько 3 млн. користувачів.
Варто зазначити, що всі персональні дані користувачів надійно захищені. Компанія використовує двофакторну аутентифікацію при вході у систему та пропонує користувачам ввести код доступу самостійно або налаштувати вхід за відбитком пальця чи Face ID, якщо це дозволяє пристрій.
Застосунок «Мій Київстар» доступний для завантаження за посиланням.