За допомогою інструментів Big Data Київстар проаналізував, яким містам та регіонам віддавали перевагу мешканці України у святковий період*. Компанія визначила найпривабливіші напрямки для внутрішніх мандрівок та за кордон.
У зимові свята українці активно подорожували Україною. «Пікові» активності туристичних мандрівок прийшлися на 31 грудня, а також на період 2-4 січня 2022 року. Кількість подорожуючих абонентів Київстар у ці дати зросла у декілька разів порівняно з іншими святковими днями.
Найпривабливішими напрямками поїздок туристів-абонентів Київстар стали зимові курорти на Заході України: Буковель – понад 42 тис. осіб, Славське – 17 тис., Драгобрат, Захар Беркут, Пилипець – по 6 тис. кожен відповідно.
Зокрема, на гірськолижному курорті Буковель найбільша туристична активність абонентів Київстар спостерігалась у період 1-3 січня та 7-8 січня 2022 року. При цьому, у переддень робочого понеділка 10 січня кількість гостей різко знизилась – майже вдвічі відносно «пікового» періоду. Інші гірськолижні курорти показали таку саме тенденцію.
Окрім місць для активного відпочинку абоненти Київстар також обирали поїздки до Львову та
Києва – ці міста України були популярніші за інші. Проте святкування за кордоном також отримало своїх прихильників: під час новорічних та різдвяних свят до Польщі відправилось 9 тис. осіб, Єгипет прийняв близько 6 тис. туристів з України, Угорщина – понад 5,2 тис., а Молдова – майже 5 тис. осіб. Користувалися попитом туристів також Туреччина, Австрія, Німеччина, Чеська Республіка, Франція, Румунія, Іспанія, ОАЕ та інші країни. При цьому у роумінгу на зимові свята українці перебували найбільше 31 грудня та 2 січня.
«Big Data-аналітика має величезний потенціал для різних сфер, зокрема – для туристичного бізнесу і державних організацій відповідного напрямку. Вона допомагає буквально «побачити» реальну картину щодо туристичних потоків та використати цю інформацію для розвитку міст і регіонів – покращувати їхню привабливість для туристів, змінювати інфраструктуру, робити потрібні акценти в маркетингу і PR, планувати й організовувати заходи тощо, – коментує директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар Ілля Польшаков. – Більш того, опираючись на точні дані щодо туристичних потоків легше планувати витрати на такі активності та ефективніше використовувати бюджет. Це перевага, якою варто користуватися».
*Для аналізу використовувалися виключно узагальнені та неперсоніфіковані дані щодо телеком-поведінки абонентів в мережі Київстар в період з 31 грудня 2021 по 9 січня 2022 рр. У розрахунку визначалося місце, де абонент перебував найбільшу кількість днів у вказаний період, і потім повернувся у місце, де він мешкає постійно.