Ось уже три місяці, як компанія NAI Ukraine повернулася до однієї зі своїх пріоритетних задач - комерціалізації найбільш масштабного проекту ТРЦ в Україні -BLOCKBUSTER MALL.
Не секрет, що раніше відділ оренди компанії вже показав значні результати, а саме - укладання 150 попередніх договорів з міжнародними якірними і fashion брендами, представленими в Україні безпосередньо - H & M, Mango, LPP, LC Waikiki, DeFacto, McDonald's а також основними модними групами, в тому числі MTI, MD group, Ultra Group, ТД Манн, Дельта груп, Invogue Fashion Group. Також в числі заслуг компанії є залучення якірного орендаря сегмента household раніше не представленого в Україні в форматі повноцінного магазину, а також щорічна презентація Blockbuster Mall в рамках професійних міжнародних виставок, в тому числі MAPIC (Франція), Retail Days (Туреччина), та інших.
У планах NAI Ukraine забезпечити заповнюваність 80% до кінця 2020 року.
"Успішна комерціалізація Blockbuster Mall - це наша основна мета. Над проектом працює більше 10 in-house брокерів, регулярно проводяться зустрічі і наради як в online, так і offline форматі з метою залучення нових брендів, в тому числі і нових для українського ринку. Ми також задіяли наші міжнародні офіси з метою підвищення ефективності комунікації з брендами ", - повідомляє CEO компанії Віталій Бойко.
У минулі вихідні відбулося відкриття інноваційного розважального центру Галактика, який є другим за розміром критим розважальним парком в Європі, випереджаючи за площею MOIPark в Mall of Istambul і поступаючись лише Парку Галактика в Lavina. Вже за перші вихідні унікальний розважальний об'єкт відвідали близько 10 000 чоловік, що підтверджує правильність вибору якірної функції і актуальність тренда важливості розважальних функцій для ТРЦ.
Нагадаємо, що компанія NAI Ukraine займає 3 місце в глобальному рейтингу серед брокерських компаній в світі.
У разі вашої зацікавленості, просимо звертатися за телефоном
38 044 33 77 6 77