Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Модуль Outbound Marketing відключено. Що робити, якщо ви не встигли мігрувати з Outbound Marketing до Real-time Journeys

Модуль Outbound Marketing відключено. Що робити, якщо ви не встигли мігрувати з Outbound Marketing  до Real-time Journeys

Липень, 2025

Для того, щоб залишатися ефективними у конкурентному бізнес-середовищі, компанії вимушені бути гнучкими і впроваджувати інноваційні рішення. Microsoft постійно вдосконалює свої продукти і, відповідно до сучасних тенденцій маркетингу, замість модуля Outbound Marketing (Dynamics 365 Marketing) пропонує оновлене рішення Real–time Journeys (Dynamics 365 Customer Insights – Journeys).

Раніше Microsoft оголосив, що датою відключення Dynamics 365 Marketing стане 30 червня 2025 року. Проте, наразі у деяких користувачів досі може залишатися доступ до модуля та частини його функціональності.

Якщо бізнес-процеси вашої компанії все ще не перенесені з Dynamics 365 Marketing до Dynamics 365 Customer Insights – Journeys, ви маєте можливість здійснити міграцію до 31 серпня 2025 року. Після цього модуль Dynamics 365 Marketing остаточно припинить свою роботу: доступ до даних з інтерфейсу зникне, а функціональність рішення стане недоступною для всіх користувачів.

Детальніше про те, як підготуватися до міграції та що потрібно знати про оновлений модуль Dynamics 365 Customer Insights – Journeys, ви можете прочитати у статті.

Для консультації щодо швидкого та безпечного переходу з Outbound Marketing (Dynamics 365 Marketing) на сучасну версію рішення – Real–time Journeys (Dynamics 365 Customer Insights – Journeys), звертайтеся до наших фахівців за телефоном: +38 044 490 22 20 або пишіть на info@innoware.com, будемо раді вам допомогти.

Офіційні постачальники послуг