Два бренди PepsiCo Україна — Lay’s і Doritos — стали переможцями міжнародного конкурсу IAB MIXX Awards 2025, отримавши три нагороди за найкреативніше та найефективніше використання цифрових інструментів у комунікації з аудиторією.
Бренд Lay’s був відзначений за дві кампанії, які яскраво відображають новий етап його розвитку. Перша — «Гордість за своє» — кампанія стала вдячністю українським фермерам, які вирощують українську картоплю. Її обличчями стали саме вони — ті, хто створює продукт власноруч. Друга — «Є Lay’s? Буде кіно!» — подарувала українцям моменти легкого щастя, запропонувавши разом із MEGOGO персоналізовані підбірки фільмів і нагадала: справжній кіновечір починається з улюблених чипсів.
Doritos отримав нагороду за інноваційну кампанію «Пригости Тіммейта», яка працювала із геймерською аудиторією. Це був персоналізований кейс на Twitch в Україні, де глядач бачив своє ім’я в рекламі й міг взаємодіяти з нею в реальному часі — справжнє технологічне рішення, що дозволило бренду стати своїм у спільноті геймерів.
Ці кампанії були реалізовані бренд-командами компанії PepsiCo у партнерстві з креативними агентствами Vivid та TopSpot Solutions.