Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Київстар визнано кращим роботодавцем України

Київстар став лідером у двох номінаціях «ТОП-100. Рейтинги найкрупніших». Компанія посіла перше місце як Кращий роботодавець, а директор з управління персоналом та розвитку організації Київстар, Оксана Олійник, визнана однією з трьох кращих HR-управлінців в Україні.

«ТОП-100. Рейтинги найкрупніших» формувався з трьох оцінок: голосування читачів на сайті Delo.ua (20%), експертного журі (60%) і редколегії (20%). У лонг-лист рейтингу «Кращий роботодавець» увійшло 142 компанії. Експерти і редколегія оцінювали позиціонування компанії на ринку праці, образ привабливого роботодавця, а також репутацію компанії, програми соціальної відповідальності, наявність освітніх програм для розвитку співробітників. У числі експертів рейтингу – міжнародні компанії, що спеціалізуються на пошуку та оцінці  керівників вищої ланки, консалтингові компанії, що працюють в галузі управління людськими ресурсами.

При оцінці роботодавців бралося до уваги, наскільки вони були готові до шокових реалій, викликаних карантином. Український бізнес вимушено переформатував модель роботи і перейшов у віддалений режим. За оцінкою Delo.ua (організатор рейтингу) найбільш готовими до кризи стали компанії, які інвестували в корпоративні моделі управління завчасно.

«Після оголошення карантину ми за кілька днів перейшли на гібридну модель управління, перевівши більшу частину співробітників на дистанційну роботу. Персонал, функціонал якого потребував перебування в офісі та на об'єктах по всій Україні, забезпечили необхідним для максимально безпечної роботи, коментує Оксана Олійник. –  Ми  повторили два дуже важливих уроки. Перший  – незалежно від розміру та успішності компанії необхідно мати систему, яка при надзвичайних ситуаціях забезпечить безперервність функціонування бізнесу. Другийце готовність до кардинальних змін і бізнесу (організація процесів і підходу до роботи), і співробітників, які можуть вийти за рамки звичного формату, зберігши ефективність роботи».

Крім того, Київстар активно підтримував своїх абонентів і бізнес-клієнтів, з початку карантину інвестувавши понад 80 млн гривень в боротьбу з COVID-19. З них 30 млн благодійної допомоги пішли на закупівлю 10 апаратів ШВЛ, 20 моніторів стану пацієнтів, а також і захисних костюмів для медиків. За цей час мобільний оператор нарахував бонуси в еквіваленті 150 грн 68 тисячам лікарів і медсестер з реєстру медичних працівників України та надав доступ до безлімітного інтернету на 90 днів до кінця літа. Для своїх абонентів і бізнес клієнтів Київстар зробив цілий ряд спеціальних пропозицій, які допомогли їм адаптуватися до нових реалій і залишатися на зв'язку зі своїми рідними під час карантину.

Проект «ТОП-100. Рейтинг найкрупніших» – незалежне дослідження, присвячене українському бізнесу. Одне з найбільш знакових і популярних в країні. Редакція визначає лідерів напрямків, ґрунтуючись на результатах роботи і кейсах компаній і управлінців. Проводиться тристороння оцінка учасників рейтингу: редакція, експерти різних напрямків бізнесу (в залежності від теми рейтингу), читачі порталу delo.ua. За результатами такої оцінки визначаються кращі компанії та управлінці.

Офіційні постачальники послуг