Компанія вдосконалила функціонал платформи для самостійних клієнтських розсилок Business Data Solution* та перезапускає її під новою назвою – ADWISOR
Метою проведених оновлень стало створення мультиканального маркетингового інструменту, можливості якого дозволяють краще вибудовувати комунікацію з клієнтом, розширювати клієнтську базу та, як наслідок, збільшувати продажі. Створювати та налаштовувати розсилки в ADWISOR стало простіше та зручніше, а розширений функціонал платформи врахував запити клієнтів на точне визначення цільової аудиторії розсилок, детальну аналітику проведених промокампаній та інші. Зокрема, серед оновлень:
- Нові фільтри для вибору цільової аудиторії розсилок.
До наявних фільтрів додано ще 24, зокрема: подорожі до районів України з виходом до Чорного та Азовського морів або Карпат; користувачі програм для онлайн-нарад; особи, зацікавлені спортом, кіно, комп’ютерними іграми та багато інших. - Оновлений інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
Створювати промокампанії стало простіше завдяки функціоналу підказок на кожному етапі роботи з платформою ADWISOR. - Покращена аналітика проведених розсилок.
Відтепер можна детально аналізувати та порівнювати промокампанії між собою, використовуючи фільтрування та сортування даних, а також завантажувати статистику в Excel. - Збережені шаблони аудиторій для подальших кампаній.
Для швидкого запуску промокампаній можна створювати шаблони аудиторій та використовувати їх для нових розсилок без додаткових налаштувань.
«Сьогодні успішна робота з клієнтами базується на можливостях давати їм персональні пропозиції, тобто такі, які найбільше відповідають інтересам споживачів та їхнім очікуванням. Адже так є більша вірогідність того, що товар або послугу куплять, – коментує Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. – І для таких комунікацій якнайкраще підходять саме розсилки, в основі яких лежить Big Data-аналіз. А можливість завдяки ADWISOR запускати промокампанію швидко, власноруч налаштовувати всі її параметри, гнучко управляти бюджетом, робити висновки на підставі точної аналітики – це конкурентна перевага, яка може дуже допомогти малому та середньому бізнесу в роботі з клієнтами».
Отримати більше інформації про платформу ADWISOR і замовити консультацію щодо її використання для проведення самостійних розсилок можна на сайті Київстар https://kv.st/7dS.
*Business Data Solution* - сервіс, побудований на основі Big Data-технологій, який дозволяє користувачу на спеціальній платформі налаштувати та запустити розсилку SMS-повідомлень отримувачам, обраним за 40+ фільтрами.
Важливо: Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.
Довідка про Київстар:
Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрали 26 млн абонентів мобільного зв’язку і понад 1 млн користувачів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G. Наразі 89% населення України живе на території дії мережі LTE Київстар. Компанія є лідером ринку мобільного зв’язку, фіксованого інтернету і конвергентних послуг (зв’язок, інтернет, ТБ). Київстар надає інноваційні рішення з використанням Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги, та інші. Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON, головний офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Компанія Київстар 23 роки працює в Україні, і визнана як найдорожчий бренд України, найбільший платник податків у галузі зв’язку, кращий роботодавець та соціально-відповідальна компанією.
Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua.