За шість місяців* 2020 року серед бізнес-клієнтів у 2 рази виріс попит на сервіси Big Data**. Найбільш запитуваними є послуги, за допомогою яких компанії можуть точніше визначити цільову аудиторію та її потреби, будувати комунікацію з клієнтами, підбирати ефективні маркетингові інструменти для просування і багато іншого.
Серед найбільш затребуваних сервісів Big Data - таргетовані SMS розсилки, фінансовий скоринг та аналітика даних за запитом замовника, наприклад теплові карти або геоаналітіка. Попит на ці сервіси виріс в 2 рази в порівнянні з аналогічним періодом в 2019 році як у представників великого бізнесу, так і у компаній середнього і малого сегмента.
Найпоширенішим став запит від бізнесу на інструменти, які маркетологи використовують для таргетованої комунікації з клієнтами про продукти, послуги та акції - таргетована SMS розсилка. Кількість компаній, які звернулися за цими Big Data сервісами збільшилася вдвічі в порівнянні з аналогічним періодом роком раніше. Найчастішими замовниками сервісів Big Data від Київстар стали представники фінансового і страхового бізнесу, роздрібна та оптова торгівля, автосервісні компанії, а також телекомунікації.
Попит на послуги Big Data у держпідприємств залишається стабільним. Найбільше замовлень від державних установ за аналізовані шість місяців* надходило на аналітику даних, наприклад про звички споживання телекомунікаційних послуг.
«Наш досвід показує, що все більше підприємств використовують у своїй роботі Big Data, щоб перевершити конкурентів. У багатьох галузях і нові гравці на ринку, і вже давно існуючі компанії управляють стратегіями в тому числі за допомогою аналізу даних для того, щоб завойовувати увагу клієнтів і, відповідно, частку ринку. Зараз вже існують приклади використання Big Data в кожній сфері: від IT і охорони здоров'я до муніципалітетів і державних відомств. Ми бачимо цей тренд, нарощуємо власну експертизу в області великих даних, розвиваємо молодих Data Science фахівців в Big Data School, допомагаємо бізнесу і державі рости і розвиватися», - коментує Ілля Польшаков , директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар.
Отримати більше інформації про можливості Big Data продуктів і сервісів для будь-якого типу і розміру компанії, а також замовити індивідуальну консультацію або послугу можна на офіційному сайті Київстар .
* 6 місяців - період з травня по листопад 2020 року в порівнянні з аналогічним періодом з травня по листопад 2019 року. Порівняння наводяться з травня 2020 року, коли Постановою Кабінету Міністрів були зняті карантинні обмеження на роботу непродовольчих магазинів, кафе і ресторанів, салонів краси, перукарень, нотаріальних контор і інших установ.
** Київстар суворо дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та не передає і не продає персональні дані абонентів, в тому числі записи розмов, тексти SMS / MMS та історію браузера третім особам. Всі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі знеособлених даних.