Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Київстар допомагає абонентам спілкуватись без обмежень під час карантину

На період карантину компанія надає своїм абонентам додаткові можливості для освіти, розваг, та підтримку тим, хто знаходиться у роумінгу

Київстар підтримав заходи з протидії поширенню коронавірусу і підготував різноманітні пропозиції, які допоможуть абонентам краще адаптуватись до змін у їхньому звичному розпорядку.

Так,  для усіх абонентів доступні безкоштовні дзвінки з території України на номери гарячих ліній МОЗ України, Центру громадського здоров’я, Урядового контакт-центру, тощо де можна дізнатись інформацію про заходи профілактики.  Абоненти мобільного зв’язку можуть користуватись інформаційно-довідковими сайтами урядових установ без списання мегабайтів трафіку. Зокрема, це інформаційні сайти Всесвітньої організації охорони здоров’я, Міністерств охорони здоров’я та закордонних справ України, сайт covid19 гарячої лінії Кабінету Міністрів України, тощо.

Для абонентів, які знаходяться за кордоном, в міжнародному роумінгу, доступні безкоштовні дзвінки на номери інформаційної гарячої лінії МЗС України.  Абонентам передплаченої форми обслуговування, які знаходяться у роумінгу, буде нараховано по 60 грн для послуг зв’язку, а контрактним абонентам – по 10 безкоштовних хвилин.

Для молоді та студентів, які підчас вимушених канікул продовжують навчатись вдома, Київстар пропонує скористатися безкоштовним доступом з мобільних телефонів до платформи онлайн-курсів та лекцій Prometheus та енциклопедії Wikipedia. А для сімейного дозвілля – розширений доступ до дитячих та розважальних телевізійних каналів без додаткової плати в рамках послуги «Київстар ТБ».

Нагадуємо, що абоненти можуть поповнювати рахунки за мобільний зв’язок та «Домашній Інтернет» не виходячи з дому, за допомогою мобільного додатку « Мій Київстар». При оплаті через мобільний додаток комісія не стягується. Абоненти можуть отримувати допомогу з усіх питань обслуговування через особисті кабінети в системі «Мій Київстар», спілкуватись з консультантами через сторінки компанії в соціальних мережах або за допомогою чат-боту «Зоряна».

Список довідкових телефонів, дзвінкі на які безкоштовні у межах України:
• Міністерство охорони здоров'я України, гаряча лінія: 0-800-505-201
• Центр Громадського здоров’я МОЗ України, телефон: +38 044 425 43 54
• Міністерство закордонних справ України / MFA of Ukraine, гаряча лінія: +38 044 238 16 57, телефони: +38 (044) 238-16-57, +38 (044) 238-18-88
• Вебресурс «ДРУГ» Міністерства закордонних справ України (для реєстрації українців, які перебувають у країнах, де зареєстровано випадки інфікування громадян COVID-19) телефон: +38 044 238 16 57
• Урядовий контактний центр - 1545
• Контакт-центр НСЗУ - 1677

Урядові інформаційні сайти, мобільний трафік на яких не тарифікується:

Офіційні постачальники послуг