За 8 років конс’юмерський бізнес Kimberly-Clark у Центральній Європі зріс на майже 180%, забезпечуючи мільйони споживачів у регіоні критично важливими засобами для здоров’я та гігієни. Навіть під час російсько-української війни українська команда Kimberly-Clark продовжує працювати та надавати доступ до товарів Huggies®, Kotex®, Kleenex® і Depend® для покупців у Центральній Європі та українських біженців.
Kimberly-Clark Україна є головним офісом для країн Центральної Європи, котрий забезпечує постачання, логістику, маркетингову діяльність, юридичну та фінансову підтримку та операції, пов’язані зі збутом товарів. Команда наразі успішно розвиває бізнес у Латвії, Литві, Естонії, Польщі, Румунії, Молдові, Чехії, Словаччині, Словенії, Угорщині, Північній Македонії та Хорватії.
«Завдяки українському офісу, котрий є регіональним хабом, Kimberly-Clark за роки успішно розширила свій бізнес на інших ринках Центральної Європи. Нашій українській команді вдалося застосувати на них кращі свої практики та повторити подібні успіхи. Зокрема, зробивши Huggies® одним із провідних брендів* серед підгузків на багатьох ринках. Це підтверджує сильні навички та лідерство місцевої команди, а також нашу відданість споживачам і забезпечення їх необхідними товарами», - зазначає Андрій Валюшко, комерційний директор Kimberly-Clark у Центральній Європі.
Остання актуальна статистика демонструє динамічні темпи збільшення продажів брендів у Центральній Європі у першому кварталі 2022-го року у порівнянні з аналогічним періодом у 2021-му. Йдеться про двозначне зростання як продажів Huggies®, так і Kotex®.
«За ці роки комунікаційні та операційні процеси всередині команди Kimberly-Clark в Україні та Центральній Європі вдосконалились до надвисокого рівня та дозволяють нам впоратися з будь-якими викликами. Під час пандемії COVID-19 ми повністю перейшли на формат дистанційної роботи й навчилися ефективно у ньому працювати. В умовах війни така злагодженість команди багато у чому дозволила нам, регіональному хабу, відновити підтримку діяльності бізнесу на європейських ринках буквально за тиждень. Ми пишаємося тим, що маємо змогу надавати критично важливі товари для наших споживачів попри нинішні виклики», - додав Андрій Валюшко.
Команда Kimberly-Clark в Україні та Центральній Європі продовжує працювати та забезпечувати доступ до критично важливих товарів для якомога більшої кількості людей.
*Huggies® в 2021 році ввійшов у двійку лідерів серед брендів дитячих підгузків у країнах Балтії, а в Естонії - став №1 у своїй ніші (на основі даних NielsenIQ RMS у категорії дитячих підгузків за 12-місячний період, що закінчується 31 січня 2022 року, для загального роздрібного ринку Естонії (Авторське право ©2022, Nielsen IQ).