Коли ми починаємо пошук рішення для Маркетингу від Microsoft, пошукова система безжалісно видає цілу низку назв: Dynamics 365 Marketing, Real-time Marketing (RTM), OBM, Customer Іnsights – Journeys. Як потенційному клієнту, який обирає рішення для автоматизації роботи відділу маркетингу розібратись у цих назвах, і зрозуміти, яке саме рішення на сьогодні є актуальним?
У цій статті я розповім про еволюцію Dynamics 365 Marketing та поясню, яка наразі його актуальна назва.
Квітень 2018 р – компанія Microsoft анонсує випуск нового рішення Dynamics 365 Marketing, яке доєднується до лінійки Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement разом із Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer service, Dynamics 365 Field Service.
2021 р – Microsoft випускає додаток до рішення Dynamics 365 Marketing – Real-time Marketing. З цього часу попередній функціонал рішення Dynamics 365 Marketing відображається у розділі Outbound Marketing (OBM). Новий додаток Real-time Marketing (RTM) доступний у панелі розділів рішення (див скрін). Обидва блоки входять до рішення Dynamics 365 Marketing та активно розвиваються.
Вересень 2023 р – Microsoft оголошує про об’єднання Dynamics 365 Marketing і Dynamics 365 Customer Insights в єдине рішення із загальною назвою Dynamics 365 Сustomer Insights. При цьому, додаток Dynamics 365 Marketing перейменовується на Dynamics 365 Customer insights – Journeys, а Dynamics 365 Customer Insights на Dynamics 365 Customer Insights – Data, відповідно.
Одночасно з цим, Microsoft акцентує увагу на змінах всередині Dynamics 365 Customer Іnsights – Journeys (Dynamics 365 Marketing). Модуль Outbound Marketing більше не буде оновлюватись та розвиватись. Модуль Real-time Marketing (RTM) змінює свою назву на Real-time Journeys. Надалі планується активний розвиток саме цього рішення, відповідно до найсучасніших тенденцій маркетингу.
Нова комбінована пропозиція Dynamics 365 Customer Insights – Journeys + Dynamics 365 Customer Insights – Data тепер доступна за єдиною ліцензією Dynamics 365 Customer Insights.
Вартість ліцензії за посиланням.
Продукти, об’єднані в Dynamics 365 Customer Insights можуть бути як частиною єдиного рішення, так і виступати в якості окремих, незалежних додатків.
Підсумовуючи все описане, для рішення Microsoft Dynamics 365 Marketing, актуальна назва – Dynamics 365 Customer Іnsights – Journeys.
Для нових користувачів Dynamics 365 Marketing, після 1.09.23 р, за замовчуванням, буде доступна лише ліцензія Customer Insights. Ліцензію Dynamics 365 Marketing можна буде придбати, додатково звернувшись у Міcrosoft.
Поточні користувачі Dynamics 365 Marketing можуть продовжити існуючу ліцензію на 1 цикл контрактування (продовження має відбутися не пізніше 1.09.2024 р). Завершення циклу контрактування має бути не пізніше 1.09.2027 р. Після чого необхідно буде виконати перехід на ліцензію Dynamics 365 Customer Insights.
Для отримання консультації щодо продовження існуючої ліцензії Dynamics 365 Marketing, зміни ліцензії з Dynamics 365 Marketing на Dynamics 365 Customer Insights, перенесення бізнес-процесів із Outbound Marketing до Real-time journeys, будь ласка, звертайтеся, будемо раді допомогти: тел.:+38 044 490 22 20 або info@innoware.com
Вікторія Ільєнко, Керівник напрямку D365 Customer Engagement