Попит на користування Business Data Solution – платформою для SMS-розсилок на основі аналізу великих даних серед бізнесу зростав в середньому більш ніж на 200% з моменту введення карантину кожен квартал 2020 року*.
Найбільший сплеск активності клієнтів був зафіксований у третьому кварталі 2020 року після пом'якшення карантинних обмежень на роботу малого бізнесу та у зв`язку з піком літнього сезону. За цей період кількість клієнтів Business Data Solution зросла на 225% порівняно з другим кварталом 2020 року. Найчастіше в 2020 році платформою користувалися такі сегменти бізнесу, як заклади громадського харчування зі службою доставки їжі, мікрофінансові організації, магазини одягу, взуття, техніки та продуктів харчування, адвокатські контори, туристичні бюро, служби таксі та організації, які надають соціальні послуги.
Хто і для чого використовує Business Data Solution? Уявімо, неподалік ділового центру відкривається кафе N, яке хоче привернути до себе офісних працівників на комплексні бізнес-ланчі. Замість поширення традиційних паперових листівок маркетологи закладу визначають за допомогою Big Data свою цільову аудиторію й роблять інформаційну SMS-розсилку на платформі Business Data Solution власноруч.
«Ми вважаємо Business Data Solution одним із інструментів, який допомагає сформувати маркетингову кампанію за принципами SMART: конкретною, вимірною, досяжною, актуальною та обмеженою певними термінами. Все, як в класичному методі постановки цілей. Ми збагатили такий відомий маркетинговий канал, як SMS-розсилка, аналізом Big Data та створили платформу для самостійного та доступного за ціною керування рекламною кампанією. Ми продовжуємо працювати над новим функціоналом платформи та вже скоро запропонуємо його нашим бізнес-клієнтам», - зазначає Ілля Польшаков, директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар.
«Business Data Solution» — це інтелектуальна автоматизована платформа, за допомогою якої компанії-замовники створюють рекламні та інформаційні SMS-розсилки для залучення нових клієнтів. Завдяки великим даним та з використанням алгоритмів машинного навчання розроблено фільтри, за якими визначаються сегменти абонентів, кому буде корисна і цікава інформація в SMS-розсилці. Вибірка отримувачів рекламних повідомлень формується зі списку абонентів, що є споживачами послуги «Мої Знижки» та погодилися на отримання таких повідомлень.
Нагадаємо, Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів. Усі аналітичні моделі з використанням великих даних будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.
Дізнатись більше про продукт, його можливості та замовити можна за посиланням.
*згідно з квартальним аналізом затребуваності сервісів Київстар для бізнесу