Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

64% бізнесу повідомляють про падіння доходів. Американська торговельна палата оприлюднила результати опитування щодо ведення бізнесу в Україні після COVID-19

64% бізнесу повідомляють про падіння доходів. Американська торговельна палата оприлюднила результати опитування  щодо ведення бізнесу в Україні після COVID-19

Київ, 2 червня, 2020 року

Американська торговельна палата в Україні спільно з компанією-членом Палати Citi Ukraine, презентує результати опитування щодо ведення бізнесу в Україні після COVID-19. В опитуванні взяли участь керівники та топ-менеджери компаній-членів Палати.

Метою опитування було зрозуміти вплив коронавірусу на ведення бізнесу, визначити ключові занепокоєння бізнесу та ідеї щодо стратегії виходу України з карантину, яка допоможе бізнесу та економіці.

Пандемія COVID-19 вплинула на доходи, кількість працівників та інвестиції компаній-членів Палати. 64% компаній-членів спостерігають зниження доходів, і тільки 5% повідомляють про підвищення. 80% компаній вдалося зберегти кількість працівників, 18% - скоротили штат. 49% компаній планують зменшити інвестиції в Україну.

Серед ключових довгострокових занепокоєнь бізнес-спільноти – економічний та споживчий спад (80%), політична та макроекономічна стабільність (51%), неможливість виконання бізнес-планів (36%) та повторний спалах COVID-19 (36%).

78% компаній-членів Палати вже мають стратегію виходу з карантину, а 44% планують своє повернення до офісу вже в червні-липні 2020 року.

Компанії підкреслюють важливість піклуватися про безпеку людей та відновити економіку загалом, але бути готовими до локалізації потенційних спалахів; продовжувати потужну програму реформ: забезпечення верховенства права, міцної правової та судової системи, боротьба з корупцією, належний захист прав інвесторів та кредиторів, припинення олігархічних привілеїв та монополій; виконати вимоги МВФ, щоб вчасно отримати фінансову допомогу; підтримувати та допомагати малому та середньому бізнесу: податкові канікули, перерви в перевірках; створити економічні стимули/ініціативи для залучення інвестицій та підтримки зайнятості.

Очікування компаній-членів Палати щодо часу повернення доходів до "норми" різняться, але переважна більшість прогнозує на кінець 2020-початок 2021 року, а саме 17 % у ІІІ кварталі 2020 року, 24% в ІV кварталі 2020 року, та 16% в I кварталі 2021 року.

«Основний фокус пост-COVID-19 бізнес-стратегій компаній – це діджиталізація та онлайн-сервіси, повернення до «бізнесу як зазвичай», та збереження робочих місць. 64% компаній-членів спостерігають зниження доходів, але 80% компаній вдалося зберегти кількість працівників. Ми продовжимо співпрацювати з Урядом, щоб доносити голос бізнесу на найвищому рівні, та стояти на захисті бізнесу, щоб компанії мали всю необхідну підтримку, аби продовжувати працювати, створювати робочі місця та рухати економіку вперед», прокоментував Андрій Гундер, Президент Американської торговельної палати в Україні.

Американська торговельна палата в Україні представляє понад 600 компаній-членів – найбільших інвесторів та міжнародних компанії, які працюють в Україні. З 1992 року Палата доносить голос бізнесу в Україні.

Для отримання більш детальної інформації звертайтесь до:

Юліана Чижова,
Старший менеджер із зв’язків з громадськістю та пресою Американської торговельної палати в Україні
ychyzhova@chamber.ua

Основний фокус пост-COVID-19 бізнес-стратегій компаній – це діджиталізація та онлайн-сервіси, повернення до «бізнесу як зазвичай», та збереження робочих місць. 64% компаній-членів спостерігають зниження доходів, але 80% компаній вдалося зберегти кількість працівників. Ми продовжимо співпрацювати з Урядом, щоб доносити голос бізнесу на найвищому рівні, та стояти на захисті бізнесу, щоб компанії мали всю необхідну підтримку, аби продовжувати працювати, створювати робочі місця та рухати економіку вперед.

Андрій Гундер Президент Американської торговельної палати в Україні

Офіційні постачальники послуг