Вишиванка — це більше, ніж традиційна вишита сорочка. Це культурний код української нації — символ стійкості, єдності та ідентичності. Ми розпочали з надихаючої історії глобального руху, що стоїть за Днем вишиванки, а далі перейшли до потужного кейсу про те, як OTP Bank та Благодійний фонд «Благомай» протягом кількох років збирають вишиванки для дітей із вразливих категорій.
Учасники мали нагоду дослідити, як традиції, культура та корпоративна відповідальність можуть створювати тривалий вплив.
Модератор:
Катерина Юрченко
Менеджерка з корпоративної відповідальності та сталого розвитку
Deloitte Ukraine
Спікери:
Кіра Сиротенко
Виконуюча обов'язки Голови Правління
Благодійний фонд Благомай
Леся Сирота
Директорка департаменту з продажів роздрібного бізнесу
ОTPBank
Леся Воронюк
Засновниця
ГО «Всесвітній день вишиванки»