Кризи трапляються з будь-ким і настають тоді, коли їх найменше очікують. Антикризові комунікації є необхідністю для компанії, оскільки у випадку кризи вони є орієнтиром, як реагувати на кризу, спілкуватися зі стейкхолдерами та захищати бренд у цій ситуації.
Під час сесії ми розглянули наступне:
- Що таке криза. Різниця між кризою та інцидентом
- Типи криз. Причини виникнення
- Інструменти та правила кризових комунікацій
- Специфіка ключових повідомлень
- Профілактика кризи
Доповідач:
Олена Лобова, Партнер ГО Change Communication. Викладач в Old School: Training on Communication&Management. Сертифікований фахівець зі зв'язків з громадськістю, CIPR Advanced Certificate, Чартерний Інститут Public Relations, Великобританія.