Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Бізнес-школа

Сесія AmCham Business School «Ефективні комунікації»: «Як запобігти комунікаційній кризі та що робити, якщо криза спіткала»

Дата:
24 Квітня 2020
Час:
16:00 - 18:00
Сесія AmCham Business School «Ефективні комунікації»: «Як запобігти комунікаційній кризі та що робити, якщо криза спіткала»

Кризи трапляються з будь-ким і настають тоді, коли їх найменше очікують. Антикризові комунікації є необхідністю для компанії, оскільки у випадку кризи вони є орієнтиром, як реагувати на кризу, спілкуватися зі стейкхолдерами та захищати бренд у цій ситуації.

Під час сесії ми розглянули наступне:

  • Що таке криза. Різниця між кризою та інцидентом
  • Типи криз. Причини виникнення
  • Інструменти та правила кризових комунікацій
  • Специфіка ключових повідомлень
  • Профілактика кризи

Доповідач:

Олена Лобова, Партнер ГО Change Communication. Викладач в Old School: Training on Communication&Management. Сертифікований фахівець зі зв'язків з громадськістю, CIPR Advanced Certificate, Чартерний Інститут Public Relations, Великобританія.

Партнери

Офіційні постачальники послуг