Під час майбутньої сесії ми розглянули наступне:
- Які бувають канали комунікації?
- Особливості кожного з каналів комунікації
- Огляд ринків українського телебачення, Інтернету, зовнішньої реклами, радіо, преси
- Як вибрати найбільш доцільний канал комунікації?
Доповідач:
Іветта Делікатна, партнер ГО Change Communication та агентства комунікаційного консалтингу E'Comm. Має більше 25 років в галузі бізнес та публічних комунікацій. Радник міністра інформаційної політики України в 2015-2017рр. Володарка премії «Кращий тренер в сфері маркетинг комунікацій», 2009, UMG Rating.
Слідкуйте за наступними розсилками, щоб не пропустити жодного заходу:
П'ятниця, 24 квітня – Комунікаційна криза: як попередити та що робити, якщо криза вже сталася