Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Події партнерів

Презентація комплексного дослідження аудиторії «Український споживач 2022»

Дата:
24 Листопада 2022
Час:
12:00 - 14:00
Місце:
Онлайн
Презентація комплексного дослідження аудиторії «Український споживач 2022»

Коли: 24 листопада о 12:00.

Де: онлайн.

Реєстрація: https://forms.gle/cTQN4P1A2Kyr5Z6T7. Лінк надішлемо на пошту учасникам за день до презентації.

Ціна: участь безкоштовна.

Кому буде цікаво: стратегам, бренд-менеджерам, власникам бізнесів, командам маркетингу та будь-кому, хто виготовляє продукт чи надає послуги або рекламує їх.


24 листопада о 12:00 команда Publicis Groupe Ukraine вперше презентує для маркетологів “Український споживач 2022” - узагальнений звіт на основі даних дослідженя Pace panel. Це дослідження, проведене у кооперації з GWI, у якому взяло участь аж 2 000 респондентів, що відображають все населення України віком 16-64 роки (крім тимчасово окупованих територій). 

Українці визначили, що для них важливо при виборі брендів та відповіли, що купують офлайн та онлайн (147 категорій продуктів). Також респонденти поділились інформацією про своє медіаспоживання, онлайн-звички та очікування щодо поведінки брендів. На основі цих даних команда може створювати швидкі кастомні рішення на будь-яких запит клієнтів. 

Цінні інсайти з дослідження та більше інформації можна буде дізнатись на безкоштовній онлайн-презентації “Український споживач 2022”. Щоб отримати посилання на захід необхідно зареєструватись за лінком. Додатково почитати про дослідження можна на сайті.

Publicis Groupe Ukraine є найбільш креативною рекламно-комунікаційною групою в Україні*. До складу групи входять агенції: Leo Burnett, MSL, Performics, Publicis, Saatchi&Saatchi, Spark Foundry, Starcom та Zenith

*за результатами рейтингу ВРК.

Офіційні постачальники послуг