Дослідницькою компанією RESEARCH.UA за підтримки Інституту соціології НАН України та з ініціативи Офісу Президента України була проведена наступна хвиля дослідження «Українці та війна». Це друга хвиля дослідження, тому ми можемо дослідити, як змінилася поведінка українців та їх ставлення до війни росії в Україні. Опитування проводилося на сотий день війни.
Під час заходу ми обговорили:
- Яка частка українців повернулися додому після 100 днів війни з інших регіонів України та з-за кордону
- Як змінився характер спілкування з друзями і родичами з рф
- Чи змнилися джерела мотивації українців
- Як змінилася віра в перемогу України та оновлені часові рамки очікування нашої перемоги
- Інформаційні канали, яким віддають перевагу українці (в динаміці)
- Від яких організацій чи органів влади українці отримують підтримку в Україні та за кордоном
Доповідачі:
Олексій Делюков
Засновник та директор дослідницької компанії RESEARCH.UA. У 2008-2018 працював маркетинг директором Домотехніка, Fozzy Cash&Carry, Retail Group.
Тетяна Соломонюк
Директор з досліджень компанії RESEARCH.UA. Більше 15 років працювала провідним дослідником у таких компаніях, як lifecell, Danone, METRO Cash&Carry, MillwardBrown, Pulse.
Дар’я Шосталь
Аналітик маркетингових досліджень компанії RESEARCH.UA з 2021 року. У 2014-2021 працювала в дослідницькій агенції Ukrainian Marketing Group та компанії ЛІГА.ЗАКОН.