Вебінар був зосереджений на різних способах залучення міжнародних інвесторів та B2B-аудиторії шляхом створення та вдосконалення міжнародного медіа-профілю компаній. Ми обговорили найкращі практики спілкування з іноземними журналістами та інвесторами, a також розглянули, як українські бізнеси можуть використовувати підвищений інтерес з боку іноземних ЗМІ та інвесторів для зміцнення своїх позицій на глобальній арені.
Під час вебінару обговорили:
- Міжнародний медіа-ландшафт бізнес- та фінансових ЗМI
- Типи медіа-охоплення: традиційний та спонсорований контент, експертні колонки
- Коли звертатися до міжнародного корпоративного та фінансового PR
- Покращення медіа-профілю та підвищення задувань в ЗМІ
- Як виділитися серед конкурентів
- Як побудувати довіру та репутацію
- Кризові комунікації: будьте готові
- Можливості в час підвищеного інтересу ЗМІ до України
Доповідачі:
Сем Вандерліп, Керуючий директор та співзасновник, агенство Сноу Хілл. Сам Вандерліп має понад 18 років досвіду роботи в PR та зв'язках з інвесторами (IR) як у штаті, так і в агентстві. Він був керівником відділу зв'язків з інвесторами у двох компаніях під час їх активної підготовки до M&A та діяльності на фондових ринках. Досвід роботи в агентстві охоплює кризові комунікації та підтримку у судових процесах, а також консультування з питань IR та фінансових комунікацій. Він працює в лондонському офісі Сноу Хілл.
Сергій Першин, Заступник директора, агенство Сноу Хілл. Сергій Першин має понад 10 років досвіду роботи в PR та зв'язках з інвесторами (IR). Його досвід включає розробку та впровадження національних і транскордонних PR-стратегій, створення та підвищення корпоративних медіа-профайлів у різних секторах, надання комунікаційної підтримки для фандрейзингу, IPO та M&A, а також кризових комунікацій. Сергій народився в Україні та зараз працює в Нью-Йорку.
Контакти
