Кіберзагрози займають 4-те місце серед найсерйозніших ризиків на найближчі два роки. Постраждалі від витоку даних компанії в середньому втрачають $4,88 мільйона (IBM, 2024). Попри це, лише 29% бізнес-лідерів відчувають себе готовими до захисту від кіберінцидентів.
Під час кібератаки звичні канали зв'язку, такі як Email або Slack, можуть бути недоступними або скомпрометованими. Тому важливо бути на крок попереду й готувати антикризовий комунікаційний план, який допоможе зберегти репутацію та зменшити збитки.
Юлія Петрик розповіла, яким має бути комунікаційний план під час кібер кризи, із досвіду України, яка нині перебуває на передовій першої в історії війни у кіберпросторі.
Питання до обговорення:
- Комунікаційні виклики під час кібератаки
- Розробка плану комунікації та антикризової стратегії
- Формування кросфункціональної команди реагування на інциденти
- Аналіз кейсів (T-Mobile, CrowdStrike): успішні стратегії та помилки
- Рекомендації щодо ключових повідомлень, ToV, частоти та каналів комунікації
- Посткомунікація: недооцінений, але критично важливий етап відновлення після кризи
Доповідачі:
Віталій Якушев, CEO, 10Guards.
Віталій Якушев – CEO компанії 10Guards, яка спеціалізується на кібербезпеці, надаючи послуги етичного хакінгу та бізнес-консалтингу в галузі кібербезпеки. Він є ентузіастом кібербезпеки з глибокими знаннями та досвідом у цій сфері.
Юлія Петрик, CEO, Calibrated agency.
Юлія Петрик – засновниця Tech PR School, PR-консультант з 15-річним досвідом у міжнародному tech PR, автор каналу PR_pub. Cпівзасновниця PR Army, яка бореться за те, щоб українські голоси звучали в міжнародних медіа. У 2023 році Юлія була відзначена нагородами Future is female від Advertising Week та Warners Brothers, увійшла до списку 25 PR інноваторів за версією PRovoke Media, а також потрапила до списку 100 жінок від Української Правди «Сила Жінок» та стала першої українкою, що увійшла в журі фестивалю Канські Леви. Більше 9 років очолювала PR відділ в компанії MacPaw.
Контакти
