Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Освіта

Практичний семінар «Лідогенерація в контент-маркетингу для B2B: як системно наповнювати воронку продажів на різних рівнях»

Дата:
21 Квітня 2020
Час:
16:00 - 18:00
Практичний семінар «Лідогенерація в контент-маркетингу для B2B: як системно наповнювати воронку продажів на різних рівнях»

Якщо ваша компанія працює в сегменті B2B, ви, мабуть, вже відчули на собі усі тяготи кризи: падіння доходів, закриття проєктів тощо. Це особливість будь-якої кризи. Єдине рішення для B2B компаній в такій ситуації – це конвертувати воронку продажів у канали формування довіри. Змістити акцент з продажів на комунікацію з аудиторією. У цьому допоможе лідогенерація.

Зокрема, під час семінару ми розглянули:

  • Лідогенерація як інструмент формування ефективної комунікації під час кризи
  • Як працює лідогенерація в контент-маркетингу для B2B
  • Інструменти лідогенерації: що і як використовується на різних етапах подорожі клієнта
  • Успішні кейси компаній, які вже використовують лідогенерацію
  • Сесія у форматі «питання-відповідь»

Доповідач:

Станіслав Шум, СЕО, Top Lead. Станіслав Шум засновник та СЕО контент-маркетингової агенції Top Lead, яка спеціалізується на візуалізації складних питань та процесів в B2B. Агенція виграла кілька вищих нагород на міжнародному конкурсі Content Marketing Awards та Kantar Information is beautiful awards.

Партнери

Офіційні постачальники послуг