Карантин та його наслідки вимагають від бізнесу максимальної зібраності та ефективності, зокрема й у взаємодії з державними органами. Водночас держава впроваджує специфічні обмеження для бізнесу з міркувань епідеміологічної безпеки та вживає додаткових регуляторних заходів. На семінарі ми обговорили, як ефективно взаємодіяти з державою та чиновниками, поділились порадами про процедури досудового адміністративного оскарження, поговорили про важливі "м'які навики", доброчесність, управління репутацією та вирішення конфліктів.
Зокрема, ми говорили про:
- Постановка цілей і планування взаємодії з державним органом
- Домашня робота перед зустріччю з чиновником
- Моніторинг розгляду заяви/скарги/погоджень?
- Soft skills, hints and tips
- Як ефективно подавати скарги до РБО
Доповідачі:
Олена Куцай, інспектор Ради бізнес-омбудсмена. Олена є фаховим експертом у комплексних питаннях нерухомості, енергетики, природних ресурсів та оподаткування, має практичний досвід розв'язання складних GR кейсів. Загалом Олена розглянула понад 600 скарг із позитивним фінансовим ефектом для бізнесу понад 1,3 мільярди грн.
Юрій Гайдай, інспектор Ради бізнес-омбудсмена. З перших днів роботи інституції працює над вирішенням складних питань скаржників у взаємодії з податковими, митними та слідчими органами, регуляторами, та іншими держустановами. За цей час він допоміг успішно вирішити 227 справ і зберегти скаржникам понад 2 мільярди гривень. Юрій також має великий досвід у комплаєнсі та аудиті.