Засідання було присвячене дискусії на тему «Залучення працівників як один із ключових елементів розробки ефективної програми з етики та комплаєнс».
Модератор: Тетяна Кирик, співголова Комплаєнс клубу Палати, директор з комплаєнс та етики, Київстар (Група VEON)
Співмодератори:
- Павло Беспалов, співголова Комплаєнс клубу Палати, радник, Philip Morris (Україна, Грузія, Вірменія та Молдова)
- Аріо Дехгані, співголова Комплаєнс клубу Палати, радник, ЮФ «Саєнко Харенко»
Спікери:
- Марія Чернявська, менеджер з комплаєнс, Carlsberg Ukraine
- Вікторія Волоха, керівник кластеру з питань етики та комплаєнс, Philip Morris International (Південно-Східна Європа, Ізраїль, Україна, Кавказ та Молдова)
- Айпара Адібай, директор з питань етики та комплаєнс, Beeline Казахстан
- Катерина Война, керівник відділу розслідувань, Київстар (Група VEON)
- Гліб Бакалов, директор з комплаєнс, НЕК «УКРЕНЕРГО»