Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

B2G

Онлайн засідання Комплаєнс-клубу

Дата:
18 Травня 2021
Час:
11:00 - 13:00
Місце:
Онлайн
Онлайн засідання Комплаєнс-клубу

Засідання було присвячене дискусії на тему «Залучення працівників як один із ключових елементів розробки ефективної програми з етики та комплаєнс».

 Модератор: Тетяна Кирик, співголова Комплаєнс клубу Палати, директор з комплаєнс та етики, Київстар (Група VEON)

Співмодератори:

  • Павло Беспалов, співголова Комплаєнс клубу Палати, радник, Philip Morris (Україна, Грузія, Вірменія та Молдова)
  • Аріо Дехгані, співголова Комплаєнс клубу Палати, радник, ЮФ «Саєнко Харенко»

Спікери:

  • Марія Чернявська, менеджер з комплаєнс, Carlsberg Ukraine
  • Вікторія Волоха, керівник кластеру з питань етики та комплаєнс, Philip Morris International (Південно-Східна Європа, Ізраїль, Україна, Кавказ та Молдова)
  • Айпара Адібай, директор з питань етики та комплаєнс, Beeline Казахстан
  • Катерина Война, керівник відділу розслідувань, Київстар (Група VEON)
  • Гліб Бакалов, директор з комплаєнс, НЕК «УКРЕНЕРГО»

Офіційні постачальники послуг