Зустріч буде присвячена презентації рекомендацій щодо відповідального використання штучного інтелекту у сфері реклами та маркетингових комунікацій.
Спікери:
- Олена Андрієнко, співголова Комітету Палати з питань медіа та комунікацій, заступник директора з правових питань, Publicis Groupe Ukraine
- Анатолій Хоменко, співголова Комітету Палати з питань медіа та комунікацій, керуючий директор, Україна, Burson
Робоча мова зустрічі – українська. Синхронний переклад не передбачено.
Зустріч відбудеться за правилами Chatham House та відкрита лише для працівників компаній-членів Палати.
Засідання буде проведено в форматі онлайн. Реєстрація на зустріч є обов’язковою. Кінцевий термін реєстрації – п’ятниця, 22 листопада, 17:00. Посилання для приєднання до зустрічі онлайн буде надіслано тільки зареєстрованим учасникам після завершення кінцевого терміну реєстрації.