Зустріч була присвячена темі «Комунікації під час війни: становище медіа в Україні і як з цим працювати бізнесу». Обговорення ґрунтувалося на новому дослідженні Львівського медіафоруму, де вперше комплексно проаналізували втрати українських медіа внаслідок повномасштабного вторгнення Росії. У фокусі уваги – фінансові, матеріальні та кадрові аспекти, а також визначення ключових потреб для відновлення галузі. Також були розглянуті практичні поради щодо ефективної співпраці з медіа в поточних умовах.
Порядок денний:
- Вплив повномасштабної війни на українські медіа: зміни в роботі редакцій, фінансові обмеження та кадрові виклики
- Залежність від донорів та її вплив на редакційну роботу й контент
- Ключові потреби медіасектору України для відновлення та сталого розвитку
- Побудова взаємовигідних відносин між бізнесом і медіа поза межами комерційних проектів
- Ефективні способи пропонування тем журналістам
Спікери:
- Ольга Білоусенко, голова дослідницького відділу Львівського медіафоруму
- Наталія Кучерява, старша менеджерка проектів, Burson Ukraine
Зустріч модерував Анатолій Хоменко, співголова Комітету Палати з питань медіа та комунікацій, генеральний директор, Burson Ukraine.
Контакти