Раді запросити на презентацію першого дослідження «Делойт» в Україні щодо того, як змінилися споживацькі настрої українців у 2020 році. Захід відбудеться 16 березня о 10:00 у прямому ефірі на каналі Deloitte Ukraine в YouTube. Реєстрація вже відкрита.
«Делойт» в Україні дослідив, як поводилися українські споживачі протягом останнього року та як змінювалися їхні купівельні настрої в період карантину. Компанія провела опитування серед українців і з’ясувала, чим вони керувалися у покупках різних категорій товарів, як розподіляли свій бюджет, від яких товарів відмовилися та чому обирали ті чи інші сервіси.
Дослідження презентують експерти «Делойт» в Україні – Олександр Ямпольський, керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції, та Ольга Шамрицька, партнерка з аудиту компаній галузі ритейлу та оптової дистрибуції.
Також на захід завітають представники компаній-лідерів українського ритейлу, які поділяться своїм досвідом реагування на виклики карантину.
Серед підтверджених спікерів:
- Олексій Панасенко, операційний директор Novus;
- Роман Веренич, генеральний директор SAVService, офіційного дистрибутора Procter&Gamble та інших виробників товарів FMCG-сектору в Україні;
- Ярема Івахів, генеральний директор LPP в Україні (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay);
- Наталія Назарчук, директор з маркетингу Kasta.ua.
Участь безкоштовна.
Реєструйтеся на захід за посиланням: https://deloi.tt/3dRpQUH
Ви можете поділитися цим запрошенням з вашими колегами, якщо вони зацікавлені у темі ефіру.