Круглий стіл був присвячений обговоренню впливу медіа та інфлюенсерів на трансформацію бренд-комунікацій у 2025 році. Особливу увагу було зосереджено на нових комунікаційних стратегіях, ключових ринкових тенденціях, а також на зміні характеру взаємодії між брендами, контент-кріейторами та цільовою аудиторією.
Спікери:
- Олена Бесхлібна, директор з продажів, BigMedia Ukraine
- Юрій Поворозник, головний редактор контенту, SWEET TV
- Марина Русак, маркетинг-директор, SWEET.TV
- Ольга Білоусенко, керівниця дослідницького відділу, Lviv Media Forum
- Катерина Фастовець, керівниця бренду, Marie Claire
- Дарія Маліхатко, директор з аналітики даних, Publicis Groupe Ukraine
- Анна Галайко, керівниця, Burda Media Influencer
Контакти