Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Бізнес-школа

AmCham Business School «Marketing Hub»: «Ціноутворення в маркетингу»

Дата:
24 Червня 2020
Час:
16:00 - 18:00
Місце:
Онлайн

Питання визначення ринкової ціни є ключовим з точки зору успішності продукту. В кожній компанії остаточне рішення щодо ціни встановлюється за власним алгоритмом. Більш того, відповідальність за ціноутворення часто розмита між різними функціональними підрозділами організації — фінансами, відділом продажів, маркетингом, виробництвом тощо.

Зокрема, під час сесії ми обговорили:

  • В чому полягає принцип маркетингового ціноутворення?
  • Яким є вплив споживацької цінності на ціну?
  • Що таке еластичність попиту по ціні?
  • Як при визначенні ціни використовувати психологію сприйняття?
  • Як врахувати можливі негативні фінансові наслідки маркетингових цінових рішень?
  • Які дослідження використовують в практиці ціноутворення?

Доповідач:

Олексій Виноградов, Віце-президент, Бізнес-школа МІМ-Київ. Автор понад 40 публікацій з маркетингу, очолював маркетингові проекти в компаніях Priocom, P5 Communications Inc., IDC. Випускник програм Ross School of Business at the University of Michigan та International Management Teachers Academy.

Партнери

Офіційні постачальники послуг