Питання визначення ринкової ціни є ключовим з точки зору успішності продукту. В кожній компанії остаточне рішення щодо ціни встановлюється за власним алгоритмом. Більш того, відповідальність за ціноутворення часто розмита між різними функціональними підрозділами організації — фінансами, відділом продажів, маркетингом, виробництвом тощо.
Зокрема, під час сесії ми обговорили:
- В чому полягає принцип маркетингового ціноутворення?
- Яким є вплив споживацької цінності на ціну?
- Що таке еластичність попиту по ціні?
- Як при визначенні ціни використовувати психологію сприйняття?
- Як врахувати можливі негативні фінансові наслідки маркетингових цінових рішень?
- Які дослідження використовують в практиці ціноутворення?
Доповідач:
Олексій Виноградов, Віце-президент, Бізнес-школа МІМ-Київ. Автор понад 40 публікацій з маркетингу, очолював маркетингові проекти в компаніях Priocom, P5 Communications Inc., IDC. Випускник програм Ross School of Business at the University of Michigan та International Management Teachers Academy.