Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Цього року сезон катання у Буковелі відкрив новий генеральний менеджер готелю Radisson Blu Resort, Буковель

Цього року сезон катання у Буковелі відкрив новий генеральний менеджер готелю Radisson Blu Resort, Буковель

Чудовий лижник, досвідчений і грамотний готельєр, який керував готелями різних готельних мереж в різних країнах світу, в грудні 2020 року прийняв в управління готель Radisson Blu Resort, Буковель.

Свою кар'єру Атіс Захаранс починав на посаді F&B менеджера у рідному місті Рига, Латвія в готелях мережі Radisson. У міру розвитку своєї кар'єри, Атіс займав керівні посади й працював генеральним менеджером в Radisson Hotel Group, а саме - Radisson Rosa Khutor & Park Inn Rosa Khutor Hotels в Сочі; Radisson Blu Hotel Yerevan у Вірменії.

Атіс, який ніколи не зупиняється на досягнутому і завжди прагне вдосконалювати свої професійні якості, працював в мережі готелів Marriott International, де був директором ресторанного сервісу, а пізніше і генеральним менеджером. «У цей час, я навчився одного важливого правила успіху керівника - «Ставити людей на перше місце», дуже важливо усвідомлювати та показувати співробітникам, що праця кожного з них однакова цінна.» - каже Атіс Захаранс.

Під час своєї роботи у Мінську, Білорусь, Атіс отримав цінний досвід управління готелем, в якому є казино. Цей досвід став у нагоді, коли він переїхав в Україну та очолив 5-ти зірковий готель Kharkiv Palace Hotel у Харкові, де він використав ці знання для відкриття казино у готелі.

Спираючись на свій величезний досвід, Атіс створює навколо себе професійну операційну команду і постійно вдосконалює ефективність роботи всіх відділів готелю, що позитивно впливає як на якість послуг, що надаються гостям, так і на фінансові показники готелю.

Про себе він говорить так: «Я демократичний, але вимогливий, адже всі ми тут, щоб якісно робити свою роботу і створювати максимально комфортні умови та незабутні враження для гостей готелю. Особисте спілкування з гостями, партнерами, і з командою готелю - чудова, неодмінна частина моєї роботи та запорука успіху! Я постійно перебуваю як в гостьових, так і службових зонах, щоб стежити за якістю сервісу, станом готелю, спілкуватися з людьми - одним словом, відчувати пульс мого готелю. Не можна керувати готелем з кабінету.»

Media Contact:

Анна Остапенко, PR&Marketing manager

anna.ostapenko@radissonblu.com

About Radisson Blu®

Radisson Blu® is an upper upscale hotel brand that delivers a positive and personalized service in stylish spaces. Characterized by attention to small details and a Yes I Can!SM service philosophy, Radisson Blu® hotels are designed to make a big difference and inspire unforgettable experiences with every stay. Through personalized service and local nuance, each stay at a Radisson Blu® hotel offers a truly individual guest experience. Radisson Blu® hotels are in major cities, key airport gateways and leisure destinations. Guests and professional business partners can enhance their experience with Radisson Blu® by participating in Radisson Rewards™, a global loyalty program offering exceptional benefits and rewards.

Radisson Blu® is part of the Radisson Hotel Group which also includes Radisson Collection™, Radisson®, Radisson RED®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson, Country Inn & Suites® by Radisson and prizeotel.

For reservations and more information visit, www.radissonblu.com.

Instagram: https://www.instagram.com/radissonblu/

Twitter: https://twitter.com/radissonblu

Facebook: https://www.facebook.com/radissonblu/

Офіційні постачальники послуг