Продаж контрафактних товарів завдає шкоди репутації власників торговельних марок. Довести справедливий розмір збитків - непросте завдання для правовласника у суді.
Запрошуємо юрисконсультів виробників та експортерів глибше зануритися у тему Доведення збитків при порушенні торговельної марки та долучитися до дебатів двох фахівців: адвоката і судового експерта з економічної оцінки збитків.
Чому дебати? Не завжди підходи експерта співпадають з думкою адвоката, тому ми спробуємо посперечатись щодо основних проблем доведення збитків, використовуючи приклади з українською та зарубіжної судової практики.
Запитання до обговорення під час вебінару:
- Природа збитків щодо ТМ: зменшення вартості майна чи шкода репутації?
- Як впливає вид незаконного використання ТМ на збитки?
- Невже гіпотетичне роялті – єдиний спосіб довести упущену вигоду?
- Дохід, отриманий порушником: лише прибуток чи весь дохід?
- Витрати, які повинен зробити потерпілий для відновлення порушеного права – як використовувати при порушенні ТМ?
Спікери:
Радник, керівник Практики Інтелектуальної власності
Василь Кісіль і Партнери
Начальник відділу економічних досліджень Центру судової експертизи та експертних досліджень
ДП «Інформаційні судові системи», судовий експерт, оцінювач, Ph.D. in law
Ми підготували бліц-опитування у реєстраційній формі, щоб краще зрозуміти бачення компаній із цього питання. Проходження опитувальника займе до 2 хвилин вашого часу. Результати буде оприлюднено під час вебінару.
Реєстрація та бліц-опитування по темі заходу за посиланням.
Відповісти на запитання та залишити свої контакти для реєстрації можна 5 грудня.
Організатори залишають за собою право відмовити у реєстрації.
У разі виникнення запитань, звертайтеся до Наталі Глухенької, PR асистентки, hlukhenka@vkp.ua, 044 581 77 77