Задача бізнесу полягає не лише в тому, щоб задовольнити клієнта. Бо нічого не забороняє задоволеному клієнту купувати продукт вашого конкурента. Тож справді варта зусиль ціль компанії – це створення для клієнта такої пропозиції цінності, яку він не зможе отримати в іншому місці.
Щоб створити успішну клієнтську цінність, важливо добре знати відповідь на наступні запитання:
- На вирішення якої задачі нас наймає клієнт?
- Як клієнт визначить, що задача виконана добре?
- Які обмеження не дозволяють виконати йому цю задачу найкращим способом?
На заході ми також обговорили те, що робить клієнтську цінність успішною, що треба врахувати для її розробки, де шукати можливості для її покращення та для чого дбати про створення пропозиції цінності для внутрішніх клієнтів.
Доповідач:
Олена Мальцева, викладач та директор з розвитку Києво-Могилянської бізнес-школи. Кандидат економічних наук, має майже 20 років досвіду викладання маркетингових курсів. Екс-генеральний директор "Companion Group" (журнали КомпаньоН, Стратегії, Фінансист, Професор Крейд). На лекціях Олена ділиться своїм досвідом роботи із запуску ефективних бізнес-проектів з нуля, репозиціювання наявних продуктів та брендів, побудови системи результативного маркетингу в компаніях, а також новими світовими трендами маркетингу і кейсами.
Щоб реєструватися на заходи в один клік, будь ласка, переконайтеся, що ви залогінені на сайті.
Слідкуйте за наступними розсилками, щоб не пропустити жодного заходу:
Вівторок, 3 листопада, 17:00 – Таланти управлінця та роль менеджера в умовах невизначеності та тотальних змін
Вівторок, 17 листопада, 17:00 – Agile Стратегія. Як стратегувати в умовах, коли завтра є вже сьогодні?
Вівторок, 1 грудня, 17:00 – Тренди організаційного розвитку
Вівторок, 15 грудня, 17:00 – Мистецтво розвивати команду за допомогою переосмислення: як мислити інакше