Відкритий Телеком від Київстар є платформою, яка дає доступ до API-продуктів та консолідованих статистичних даних оператора, а також необхідні елементи для їх інтеграції з бізнесом.
API від Київстар дозволяють використовувати можливості оператора для розробки нових продуктів, створення додатків, автоматизації бізнес процесів. З Відкритим Телекомом бізнес може швидко протестувати гіпотези щодо нових продуктів або процесів та покращити існуючі. Зараз на платформі доступні перші 4 цифрові (API) продукти: програмовані SMS, Viber-розсилки, фінансовий скоринг та перевірка IMSI. Перелік доступних API буде поступово розширюватись, оскільки зараз портал працює в режимі закритої Бета-версії.
«Київстар стає продуктовою компанією та розвиває відповідну культуру всередині. Наша команда за один рік виросла в три рази, до 150 чоловік, та запропонувала ринку нові продукти. Відкритий Телеком є одним з них. Ця ініціатива демонструє наміри компанії відкривати наші можливості та рішення відповідно до запитів ринку та партнерів», - коментує Михайло Нестор, директор з розробки діджитал продуктів компанії Київстар.
Щоб скористатися послугами Відкритого Телекому необхідно:
- Зареєструватися на порталі та отримати доступ до тестового середовища (зараз це заявка для раннього доступу)
- Подати заявку на верифікацію. Вона не вимагає будь-якої конфіденційної інформації про бізнес, адже всі дані, які потрібні для початку верифікації, є відкритими.
- Після підтвердження верифікації облікового запису зі сторони оператора, можна розпочати користування продуктами.
Вартість користування вказана на сайті в розділі «Наші продукти» за кожною запропонованою послугою.
Київстар Відкритий Телеком є надійно захищеним інструментом для роботи з даними вашої компанії. Його розробка проводилася згідно рекомендацій OWASP (онлайн-спільнота, яка створює вільнодоступні статті, методології, документацію, інструменти та технології в галузі безпеки веб-застосунків).
Нагадаємо, Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів. Усі аналітичні моделі з використанням великих даних будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.