Ефективний захист прав та інтересів бізнесу в сферах публічних закупівель та від недобросовісної конкуренції є завжди актуальним. Останні суттєві зміни в законодавстві в сфері публічних закупівель відкривають не тільки нові можливості для бізнесу, але й несуть певні ризики. Тематика захисту економічної конкуренції є достатньо складною та неоднозначною з практичної точки зору. Під час семінару інспектори Ради поділились досвідом, як ефективно використовувати процедуру адміністративного оскарження та допомогу Ради бізнес-омбудсмена для захисту бізнесу.
Зокрема, під час семінару ми розглянули:
- Типові порушення законодавства при проведенні публічних закупівель. Порядок і процедура подачі скарг в сфері публічних закупівель до Колегії Антимонопольного комітету
- Участь Ради бізнес-омбудсмена в розгляді скарг в сфері публічних закупівель: практичні кейси та поради
- Моніторинг процедур публічних закупівель Держаудитслужбою як механізм контролю: практичні аспекти
- Типологія скарг, отриманих Радою. Чого очікувати від АМКУ в тих чи інших розслідуваннях?
- Шляхи підвищення взаємодії з АМКУ
Доповідачі:
Олена Куцай, інспектор Ради бізнес-омбудсмена. Олена є фаховим експертом у комплексних питаннях нерухомості, енергетики, природних ресурсів та оподаткування, має практичний досвід розв'язання складних GR кейсів. Загалом Олена розглянула понад 600 скарг із позитивним фінансовим ефектом для бізнесу понад 1,3 мільярди грн.
Владислав Жабський, інспектор Ради бізнес-омбудсмена. Владислав має понад 12-річний досвід роботи в сфері захисту бізнесу, судового представництва, супроводження інвестиційних проектів, вирішення складних GR кейсів. У Раді бізнес-омбудсмена Владислав відповідає за підготовку та проведення експертних груп з ГУ ДПС у м. Києві та ГУ ДПС у Київській області. Є співавтором системного звіту Ради бізнес-омбудсмена «Актуальні проблеми бізнесу в сфері трудових відносин» (2019).