Під час заходу учасники обговорили ключові аспекти використання штучного інтелекту (ШІ) для вирішення завдань комплаєнсу, зокрема:
- Потенційний вплив ШІ на ефективність бізнесу, економіку та ринок праці
- Етичні, соціальні та правові виклики, пов’язані з інтеграцією ШІ у сферу комплаєнсу
- Використання ШІ та чат-ботів для автоматизації комплаєнс-процесів
- Перспективи співпраці людини та ШІ, необхідність перекваліфікації та розвитку нових навичок
Спікер: Олексій Тякін, менеджер з питань глобальної етики, ділової доброчесності та безпеки, регіон EMEA, Bunge; член Комітету аудиту, управління ризиками та етики, Червоний Хрест України.
Модератори:
- Орест Стасюк, співголова Комплаєнс клубу Палати, радник, Аsters
- Павло Верхняцький, співголова Комплаєнс клубу Палати, керуючий партнер, директор, COSA
Контакти