У період Великодніх свят абоненти суттєво збільшили використання голосового зв’язку. За тривалістю дзвінків у пікову годину цьогорічний Великдень «обігнав» навіть Різдво та свято 8 Березня, на які в мережі Київстар традиційно припадають найбільші навантаження
За даними Київстар 19 і 20 квітня 2020 абоненти здійснили 315 мільйонів дзвінків і використали понад 1 мільярд хвилин. За інтенсивністю голосового трафіку цьогорічний Великдень перевищив Новий рік, Різдво та інші свята, коли використання послуг мобільного зв’язку є значно більшим, ніж у звичайні дні. Цікаво, що 19 квітня зафіксовано своєрідний рекорд використання голосу. Так з 11 до 12 години абоненти використали понад 62 млн. хвилин. Лідерами спілкування стали Чернігівська, Черкаська, Житомирська, Сумська, Запорізька і Вінницька області, де під час Великодніх свят використання голосових послуг мобільного зв’язку збільшилось на 50%.
Як вважає президент Київстару Олександр Комаров, «у цей складний період, який переживає все людство, потреба в спілкуванні є особливо відчутною. Тому ми, як національний телеком оператор, робимо все можливе, аби українці залишались на зв’язку з своїми сім’ями, друзями та колегами і могли висловлювати один одному слова підтримки та надії».
Загалом компанія відмічає суттєве збільшення використання послуг зв’язку в березні-квітні 2020. Так, у порівнянні з «докарантинним» періодом, обсяги голосового трафіку в мережі Київстар зросли майже на 20%. Також на 20% зросло і використання трафіку «Домашнього Інтернету».
Нагадаємо, що на веб-сторінці #Простозалишайтесявдома розміщено інтерактивні карти та аналітичні графіки, які показують, як у період карантину абоненти Київстар користуються мобільним зв’язком та інтернетом. Крім того, можна подивитись, як у кожній з областей України дотримуються правил самоізоляції і які міста виявились найбільш свідомими у цьому питанні.
Для того, щоб допомогти країні швидше подолати наслідки надзвичайної ситуації, Київстар реалізував багато ініціатив. Зокрема, компанія виділяє 30 мільйонів гривень благодійної допомоги на боротьбу з COVID-19 в Україні, які призначені для закупівлі апаратів вентиляції легень, моніторів стану пацієнтів, захисних костюмів для медиків та ін. Крім того, ще на 30 млн грн компанія вже надала клієнтам безоплатних послуг, у тому числі – бонуси на мобільні рахунки для медиків, послуги зв’язку для абонентів у роумінгу, нетарифіковані дзвінки та інтернет на гарячі лінії по боротьбі з коронавірусом, тощо. Ці активності діють до закінчення карантину. Про всі ініціативи Київстар можна дізнатись за посиланням: kyivstar.ua/covid2019