Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

IT SmartFlex представила свій перший продукт для Vodafone

IT SmartFlex, дочірня компанія Vodafone Україна, заснована з метою розробки програмного забезпечення для телеком компанії, створила платформу масових розсилок Omnibulk-channel Messaging (OBM).

Система призначена для проведення цільових розсилок мультиканально: через SMS, Push-повідомлення, Viber, FB-messenger, WhatsApp, Telegram, e-mail.

«Люди все більше віддають перевагу месенджерам, і завдання телеком компаній – розвивати комунікацію через актуальні канали, такі як: Viber, Telegram, WhatsApp, Facebook messenger, Push-повідомлення, email, Flash-SMS. Загалом, краще рішення для взаємодії з клієнтами в цифрову епоху – омніканальность», – коментує Директор IT Smartflex Олександр Денисюк.

За допомогою ОBM можна відправляти мільйони повідомлень в кілька кліків. Наразі реалізовано функціонал планування розсилок із зазначенням дати і часу старту, відстеження статистики відправлених і доставлених повідомлень, створення відправників з альфа-ім'ям. У розробці функціонал для таргетованих розсилок і підключення месенджерів.

Платформа вже успішно випробувана – в частині таргетованих SMS-повідомлень – не тільки для власних розсилок компанії, але і для інформаційних розсилок бізнес-клієнтів Vodafone Україна. З грудня відправлено понад двохсот мільйонів повідомлень.

Omnibulk-channel Messaging використовує API-інтеграційний підхід. Продуктивне оточення OBM реалізовано на платформі Kubernetes, що дозволяє збільшувати або зменшувати інфраструктурні потужності за необхідністю: у разі пікових навантажень або коли потрібно зробити розсилку великого обсягу.

Власне рішення забезпечує незалежність від сторонніх вендорів, дозволяє формувати індивідуальний функціонал розсилки з урахуванням потреб конкретного клієнта і гарантує оперативну технічну підтримку.

Наразі платформою користується Vodafone Україна для власних задач, а також для розсилок на замовлення своїх клієнтів. Найближчим часом платформа стане доступною також для зовнішніх клієнтів.

Щоб скористатися послугою, бізнес-клієнти можуть звернутися до експерта Vodafone, закріпленого за компанією, або за номером 0-800-40-0001, а також за адресою messaging@vodafone.ua.

Офіційні постачальники послуг