Microsoft Dynamics 365 Field Service – універсальне рішення, що буде рости і розвиватися разом із вашим бізнесом. Це не тільки набір правильних, зручних інструментів для якісної роботи відділу обслуговування, це можливість підвищити лояльність і довіру клієнтів до вашого бренду, вибудувати з клієнтами нерозривну комунікацію, і отримати ще більше доходу.
Microsoft Dynamics 365 Field Service поєднує автоматизацію робочого циклу, алгоритми планування і мобільність, що дозволяє мобільним працівникам успішніше виправляти проблеми на місці у клієнтів.
Детальніше ознайомитись з рішенням Dynamics 365 Field Service можна за посиланням
У відео, Вікторія Ільєнко, Керівник напрямку Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement в Innoware, демонструє наступну функціональність системи:
Управління запасами і складами:
- зберігання та відображення інформації про товари, послуги, обладнання та інвентар;
- керувати закупкою товарів у вендорів;
- повернення товару на склад і вендору;
- переміщення зі складу на склад;
- бронювання товару в наявності для певних виїзних робіт або для замовлення.
Агенти з виїзних робіт і підтримки клієнтів:
- робочі години, вихідні, графік початку та кінця роб змін;
- сертифікація, особисті якості для ефективного виконання роботи.
Функціональність продажів:
- створення замовлень техніки, товарів для виїзних робіт.
Замовлення на виїзну роботу:
- як створити замовлення;
- договори на обслуговування та порядок надання підтримки;
- як з ним взаємодіє диспетчер;
- та як працює агент із виїзної підтримки.
Щоб дізнатися більше про можливості Microsoft Dynamics 365 Field Service, розрахувати вартість впровадження рішення саме для вашої компанії, звертайтесь, будь ласка, за тел: +38 044 490 22 20 або на info@innoware.com.