Дата: 30 травня
Час: 16:00-17:30
Формат: Zoom
Про вебінар
У сучасному конкурентному середовищі, пошук нових клієнтів в B2B секторі стає все складнішим завданням. Часто компанії стикаються з низкою викликів, від визначення цільової аудиторії до ефективної стратегії залучення та утримання клієнтів.
Велика частина бізнесу зазнає труднощів у виявленні потреб ринку, визначенні конкурентоспроможності продукту чи послуги, а також в пошуку нових клієнтів та партнерів.
В рамках нашого вебінару ми:
- Розглянемо ці виклики, проаналізуємо стратегії виявлення потреб ринку, вибору оптимальних сегментів розвитку, а також вивчимо сучасні методи аналізу даних та їх застосування для пошуку клієнтів, партнерів та аналізу ринку.
- Наші експерти детально розкриють ключові аспекти ефективного пошуку нових клієнтів у B2B сегменті та запропонують практичні рекомендації для досягнення успіху в цій сфері.
Для кого цей вебінар:
Для власників та керівників середніх і великих підприємств, маркетинг менеджерів, фахівців з продажу та комерційних директорів. Підприємців та консультантів, які стикаються з труднощами у просуванні своїх продуктів та послуг у B2B сегменті.
План заходу:
1. З чого почати пошук та як аналізувати ринок за допомогою відкритих даних.
- Вибір найбільш релевантних та надійних клієнтів та партнерів для підприємства.
- Швидкий аналіз потенціалу ринку та експериментальні ніші для успішного тестування.
- Робота з новоствореним бізнесом: плюси та мінуси.
2. Блок "Розширення існуючих" допоможе вам:
- Провести ABC аналіз вашого клієнтського портфелю.
- Виокремити перспективних клієнтів для подальшого розширення.
- Розглянути системний та творчий підхід до розвитку проектів у вашому бізнесі.
3. Сесія питання-відповіді.
Спікери
- Галина Лялюк, product manager «YC.Market» в YouControl
- Олексій Ахметов, керівник комерційної діяльності YouControl
Безкоштовна реєстрація за посиланням: https://bit.ly/3WIcJv6.