Пресреліз, 21.03.2024
З турботою про довкілля, що є одним із ключових пріоритетів компанії, McDonald's в Україні скорочує використання пластику та інших матеріалів на користь більш екологічних рішень, та втілює ініціативи з відповідального використання ресурсів.
Зокрема, у березні цього року McDonald's в Україні розпочав одразу кілька екологічних ініціатив. Компанія відмовляється від пластикових столових приборів та поступово замінює їх на прибори з деревини. У якості екологічної сировини обрали березу, що є міцним, природним, відновним матеріалом, який не має вираженого смаку деревини, що дуже важливо для зберігання оригінального смаку їжі. При цьому наші постачальники застосовують стратегії відновлення та збереження лісових екосистем. Втілення цієї ініціативи дасть змогу зменшити використання пластику на 40 тонн щорічно.
Окрім цього, з березня цього року McDonald's в Україні частково відмовляється від використання пластикових кришок для стаканів, аби зменшити використання пластику ще на 8,5 тонн на рік. Після успішного тестового періоду у львівських ресторанах ініціатива вже розгортається в усіх українських McDonald's. Всі напої в стаканах, які продаються для споживання всередині закладу McDonald's, окрім чаю та гарячих напоїв у складі Хеппі Міл, подаються без кришок. Водночас компанія усвідомлює, що є ситуації, коли кришки дійсно необхідні, тому всі кур'єрські замовлення та на виніс, як і раніше, подаються в закритих стаканах. За потреби клієнти завжди можуть попросити кришку в працівників закладу.
Ще одна ініціатива, яку McDonald's в Україні запровадив у ресторанах — відмова від використання гумових рукавичок у виробничій зоні, які були запроваджені на вимогу уряду під час пандемії COVID-19. Наразі, коли карантинні вимоги скасовано, компанія може зменшити використання гуми в середньому на 70 тонн щорічно.
Також компанія планує позбутися паперових вкладишів для таць, адже й маленькі зміни можуть мати велике значення. Так, лише відмова від цих паперових вкладишів дає змогу зберегти 100 тонн паперу на рік. Нині реалізується пілотний проєкт у ресторанах McDonald's у м. Вінниця, який отримує схвальні відгуки серед клієнтів ресторанів, і далі він масштабуватиметься на всю країну.
Із запуском сортування та переробки пакування по всій Україні у 2021 році, McDonald's робить внесок у формування циркулярної економіки та популяризацію культури сортування серед українців. На сортувальних станціях відходи розділяються на папір, пластик, стаканчики, рідину та інше, далі вони йдуть на переробку, адже багато матеріалів можна використовувати повторно. Приміром із відсортованого в ресторанах картону, поліетиленових та алюмінієвих елементів упаковки виготовляються пакети McDonald's для замовлень на виніс та доставки, з олії — біопаливо та мастильні матеріали для хімічної промисловості, з пластикових відходів — пакети для сміття.
Ініціативи McDonald's є частиною глобальних зобов’язань компанії щодо відповідального використання ресурсів і зменшення відходів. До кінця 2025 року компанія має зобов’язання повністю перейти на використання всіх пакувальних матеріалів з поновлюваної сертифікованої сировини, а також сировини, яку можна використовувати повторно. Таким чином компанія впроваджує позитивні екологічні зміни та об'єднує людей навколо ідеї кращого майбутнього для планети та країни.
Про McDonald’s Україна
McDonald’s в Україні — лідер серед ресторанів швидкого обслуговування. Перший заклад відкрито 24 травня 1997 р. в Києві. McDonald’s щорічно входить до переліку 100 найбільших платників податків в Україні, а також до переліку найкращих роботодавців. McDonald’s в Україні — партнер-засновник і найбільший корпоративний партнер Фундації Дім Рональда МакДональда в Україні.
Слідкуйте за сторінками McDonald’s в Україні в соцмережах Facebook, Instagram і YouTube.
Один з головних пріоритетів компанії – турбота про громади. З початком повномасштабного вторгнення компанія McDonald’s із благодійною організацією «Фундація Дім Рональда МакДональда» та за активної волонтерської участі працівників компанії підтримує Україну і українців через програми гуманітарної допомоги. У програмі з закупівлі життєво важливого медичного обладнання медичні заклади одержали 620 сучасних апаратів для лікування навіть найскладніших ран. А в програмі «Продуктовий набір», яка досі триває, українські родини, які постраждали внаслідок воєнних дій, отримали понад 280 тисяч наборів з продуктами першої необхідності.
Контакти для ЗМІ:
Пресслужба McDonald’s
Назар Бедій
+38 095 593 91 95
Be—it Agency
Юлія Пряникова
+38 097 96 005 96