За перший місяць* карантину споживання трафіку в мережі «Домашній Інтернет» від Київстар зросло, в середньому, на 20%. А об’єм завантаженого контенту наразі становить близько 11 Гб в день на абонента, що на 22% більше ніж зазвичай.
За даними Київстар найбільше трафіку споживають абоненти в Полтавській, Львівській та Чернівецькій областях. Так, у Полтавській області використовують рекордні 15 Гб в день на абонента.
Разом зі зростанням трафіку, відмічається також ріст попиту на нові підключення. Зокрема, кількість заявок збільшилась на 3% в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. Найбільш активний ріст нових підключень спостерігається в Дніпропетровській та Київській областях. Такий попит цілком зрозумілий, адже багато людей в умовах ізоляції почали частіше користуватись фіксованим зв’язком вдома як для особистих, так і робочих цілей.
За час карантину до мережі «Домашній Інтернет» від Київстар було підключено ще близько 4 500 квартир. Варто зазначити, що співробітники, які відповідають за розбудову мережі, підтримку та підключення абонентів, продовжують працювати у штатному режимі.
«Для того, щоб продовжувати забезпечувати якісним зв’язком понад 1 млн. абонентів, нам довелось оперативно адаптуватись до роботи в нових умовах. В першу чергу ми забезпечили всіх наших фахівців засобами особистого захисту, а в умовах обмеження роботи громадського транспорту, організували логістику, щоб усі замовлення на підключення та ремонтні роботи виконувались вчасно. Також, розуміючи важливість мати фіксований зв'язок та можливі фінансові складнощі наших абонентів, до кінця карантину ми надаватимемо «Домашній Інтернет», навіть за відсутності коштів на рахунку**», - прокоментував начальник департаменту фіксованого зв’язку Київстар, Сергій Сухорук
Окрім цього, на період карантину був також значно розширений доступ до відеоплатформи «Київстар ТБ». Новим користувачам сервісу було надано доступ до всіх новинних та 6 дитячих телеканалів, а також забезпечено доступ до контенту «Всеукраїнська школа онлайн» без додаткової плати. А у всіх абонентів платних тарифів є змога дивитися понад 150 каналів та весь контент відеобібліотеки «КіноХіт HD».
Всього ж компанія реалізувала ряд ініціатив для підтримки абонентів на період карантину, інвестувавши у їх реалізацію понад 30 млн. грн., а також додатково виділяє 30 мільйонів гривень благодійної допомоги на боротьбу з COVID-19 в Україні. Про всі ініціативи Київстар можна дізнатись за посиланням: kyivstar.ua/covid2019
*дані за період 16 березня – 16 квітня
**доступ надається на швидкості 3 Мбіт/сек