Якщо ваша компанія працює в сегменті B2B, ви, мабуть, вже відчули на собі усі тяготи кризи: падіння доходів, закриття проєктів тощо. Це особливість будь-якої кризи. Єдине рішення для B2B компаній в такій ситуації – це конвертувати воронку продажів у канали формування довіри. Змістити акцент з продажів на комунікацію з аудиторією. У цьому допоможе лідогенерація.
Зокрема, під час семінару ми розглянули:
- Лідогенерація як інструмент формування ефективної комунікації під час кризи
- Як працює лідогенерація в контент-маркетингу для B2B
- Інструменти лідогенерації: що і як використовується на різних етапах подорожі клієнта
- Успішні кейси компаній, які вже використовують лідогенерацію
- Сесія у форматі «питання-відповідь»
Доповідач:
Станіслав Шум, СЕО, Top Lead. Станіслав Шум засновник та СЕО контент-маркетингової агенції Top Lead, яка спеціалізується на візуалізації складних питань та процесів в B2B. Агенція виграла кілька вищих нагород на міжнародному конкурсі Content Marketing Awards та Kantar Information is beautiful awards.