Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Vodafone підтримав онлайн-хакатон Fix the crisis

Vodafone підтримав онлайн-хакатон Fix the crisis

Експертну оцінку Vodafone пройшли 58 ідей, представлених під час онлайн-хакатона Fix the crisis. Хакатон зібрав на своєму майданчику тих, хто хоче проявити себе, готовий генерувати ідеї і пропонувати ініціативи, що сприяють вирішенню конкретних завдань і проблем, з якими зараз стикається держава, бізнес і кожен житель України в зв'язку з безпрецедентними діями по боротьбі з епідемією коронавірусу.

Онлайн-хакатон зібрав ідеї у шести напрямках:

  • Інструменти допомоги державі і містам
  • Поради бізнесу
  • Інструменти для університетів і шкіл
  • Проекти для зупинки і / або контролю поширення коронавируcу
  • Ідеї корисних флешмобів
  • Ідеї для зменшення паніки населення

Vodafone впроваджує технологічні інновації та пропонує digital-рішення в таких галузях як хмарні обчислення, інтернет речей, Big Data. Ці технології мають широкий спектр застосування: від користувацьких сервісів і послуг до глобальних систем, таких як е-health, e-management, е-government. Зараз це, як ніколи актуально, тому у Vodafone детально вивчають ідеї, запропоновані учасниками хакатона, і оцінюють їх з точки зору реалізації або вдосконалення за допомогою сучасних телеком технологій.

«Принцип – не панікувати, а діяти, дуже близький нашій компанії, тому Vodafone підтримує такі ініціативи, як Fix the crisis. Вони вчать всіх нас жити по-новому. І мова не тільки про вміння працювати віддалено. Вони вчать нас швидко реагувати на зміни, бути більш ініціативними, креативними, користуватися можливостями, які дають нові технології, і застосовувати їх для вирішення першочергових завданнь», - зазначив Максим Резедент, експерт Vodafone Україна по роботі зі стартапами.

«Коли ми вирішили провести онлайн-хакатон для генерації ідей (ми назвали його ідеатон), то навіть не уявляли, що через 4 дні вдасться зібрати більше 500 учасників і знайти 58 рятувальних ідей. Те, як активно учасники почали об'єднуватися в команди і генерувати рішення, дійсно надихає! У молоді наразі є час, запал і найголовніше – є експертиза в сучасних технологіях і трендах соціальних мереж, гаджетів і таке інше. Вони інакше міркують і можуть запропонувати нові підходи. Ми раді, що за допомогою партнерів вдалося згуртувати людей і вибрати 10 кращих рішень, які вже зараз починають реалізовуватися», - прокоментував Євген Урсалов, керівник платформи для проведення кейс-чемпіонатів casers.org.

ТОП-10 ідей Fix the crisis знайдете тут: https://casers.org/cases/fix-the-crisis/results.

Офіційні постачальники послуг