Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Vodafone пропонує свої технології для віддаленого управління бізнесом

Під час карантину Vodafone рекомендує своїм клієнтам використовувати сервіси для забезпечення віддаленої командної роботи між співробітниками компанії, а також віддаленого контролю над бізнесом. Зокрема, клієнти можуть винести свої вже існуючі в компанії рішення в хмару і отримати до них доступ, замовити готові набори інструментів «все в одному» (email, обмін повідомленнями, файлами, відеоконференції, зберігання і спільне редагування даних), налаштувати віддалений доступ до свого бізнесу, використовуючи «інтернет речей».

Office 365 від Vodafone – повний набір інструментів для бізнесу, що включає в себе електронну пошту бізнес-класу, сервіси аудіо і відеоконференцзв'язку, 1 ТБ хмарного сховища даних і нову версію пакету Microsoft Office. Все це доступно не тільки на комп'ютерах, а й на смартфонах. А завдяки технології 4G від Vodafone співробітники не відчують змін в швидкості комунікацій, переключившись з роботи в офісі на віддалений режим, в будь-якому місці, навіть там, де немає фіксованого доступу до інтернету.

Infrastrucure as a Service (IaaS) – це послуга з надання в користування комп'ютерних віртуальних обчислювальних ресурсів vCPU, vRAM, vHDD на базі обладнання, розташованого в дата-центрі Vodafone. Власники можуть винести всю інформаційну частину свого бізнесу в хмару, зробивши її доступною для всіх співробітників і максимально її убезпечивши. Серед можливостей IaaS:

  • оренда віртуальних обчислювальних ресурсів vCPU, vRAM, vHDD;
  • канал зв'язку зі швидкістю від 100 Мб/с до 1 Гб/с;
  • виділена IP-адреса;
  • тестування до 30 днів;
  • технічна підтримка 24/7.

Vodafone IoT Monitor – можливість з єдиного кабінету керувати IoT SIM-картами (використовуються в різних сенсорах, датчиках, лічильниках, встановлених, наприклад, на підприємстві). Користувач може самостійно побудувати бізнес-логіку подій і спланувати нотифікації про різні події, наприклад, в разі втрати карткою зв'язку, наближення до ліміту трафіку або блокування картки, якщо її несанкціоновано витягли з пристрою. Користувачам також надається можливість підключати до послуги клієнтські програми.

Mobile ID – послуга «цифровий підпис», яка фактично може замінити зв'язку логін-пароль в електронних системах, особливо це корисно при роботі з державними платформами. Зокрема, Mobile ID дозволяє значно спростити і прискорити процеси взаємодії з ДФС, забезпечивши функцію електронної ідентифікації особистості і послугу кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

ReporTax – чатбот, який вміє інтегруватися з Vodafone Mobile ID. Його основна функція – розраховувати і сплачувати податки, а також подавати звіти до держорганів. Бот вміє нагадувати дати оплат і навіть консультувати по складних питаннях з податками. Щоб вести бухгалтерію за допомогою бота, потрібно пройти процедуру реєстрації, передати йому ідентифікаційні дані, і завантажити електронний підпис (Mobile ID). Далі вже в автоматичному режимі бот буде ставити питання і на основі отриманих даних здійснювати платежі й оформляти документи. Наразі інтеграція Mobile ID в ReporTax завершена та розпочато етап користувацького тестування. До кінця березня всі, хто бажає взяти участь в тестуванні бота, можуть приєднатися до тестової групи. Для цього достатньо мати Mobile ID  від Vodafone та заповнити заявку за посиланням: https://forms.gle/wTPBis7EmK9Jt3X78.

Бізнес-розсилки – можливість оперативно інформувати клієнтів і/або співробітників про важливі події компанії за допомогою націлених розсилок. Орієнтування можна робити за певними ознаками, таким як вік, стать, рівень доходу, інтереси та інші, і відправляти повідомлення з пропозиціями, індивідуально підібраними під кожну людину. За допомогою розсилок в зв'язці з сервісом Vodafone Analytics можна також знаходити нових потенційних клієнтів, схожих на існуючих.

Офіційні постачальники послуг