Vodafone долучився до програми «Нове село» Президента України. Зокрема, стартував пілотний проєкт «Нове село» в Шульгінській територіальній громаді Луганської області, де оператор запровадив кілька рішень.
- Перш за все, було розширене покриття LTE900 на Шульгинку та навколишні села.
- Громаду залучено до проекту Find&Follow. Спільно з Шульгинською ОТГ, Vodafone Україна розробив туристичний маршрут місцевістю та додав його на сайт: https://findandfollow.com.ua/shid/luganska-oblast-3-2/troyitska-tserkva-bilovodsk. Оператор і далі готовий підтримувати громаду в цьому напрямку та популяризувати її туристичний потенціал.
- У приміщенні Центру культурних послуг на тачскріні оператор розмістив експрес-тестування цифрових знань, розроблене спеціалістами Vodafone Україна, Міністерства цифрової трансформації, Міжнародної фундації виборчих систем (IFES) та ОБСЄ. Тест дозволяє не тільки швидко перевірити рівень своєї цифрової грамотності, але й отримати нові знання, оскільки містить роз'яснення, підготовлені фахівцями, до кожного запитання на теми: безпечне користування інтернетом, соціальні мережі та месенджери, перевірка правдивості інформації, мобільне шахрайство та загальний захист інформації.
- На території комплексної будівлі також відкрито магазин Vodafone.
Програма «Нове село» Президента України спрямована на зміцнення стійкості територіальних громад, наближення державних послуг до користувача у громаді, що покриватиме додаткові потреби населення, підвищуватиме інвестиційну привабливість територій шляхом створення центрів нового формату, що будуть орієнтовані на забезпечення надання переліку базових адміністративних та культурних послуг для жителів ТГ та передбачатиме стимулювання соціально-економічного розвитку регіонів України.
Пілотний проєкт у Шульгінській територіальній громаді Луганської області розпочато у червні та закінчено протягом трьох місяців. Пілотний проєкт комплексної будівлі передбачає перелік таких сервісів: Центр надання адміністративних послуг, Поштове відділення, Аптечний пункт, Магазин продовольчих товарів, Магазин мобільного зв’язку Vodafone, літній кінотеатр, сквер, дитячі майданчики та перший в Україні Центр культурних послуг для громади, що й є сільським клубом нового формату.
Vodafone Україна продовжує інтенсивне будівництво 4G мережі та впровадження нових технологій на мережі, пропонуючи абонентам послуги і сервіси нового рівня. Зокрема, 26 вересня Vodafone спільно з компанією Nokia провели успішне тестування роботи мережі у принципово новий спосіб та встановили новий рекорд швидкості 772 Мбіт/с. Інженери успішно здійснили агрегацію чотирьох несучих частот: LTE1800 20Mhz 4x4 + LTE2100 10Mhz 4x4 + LTE2600 10Mhz 4x4 + LTE900 5Mhz 2x2
Про Find&Follow
У 2015 році Vodafone запустив соціальний проєкт Find&Follow. City Routes з метою створення цифрової інфраструктури для розвитку туризму в Україні. City Routes – це інноваційні пішохідні туристичні маршрути в містах України. Маршрути візуалізуються за допомогою кам'яних табличок з QR-кодами та кумедними персонажами. Таблички з QR-кодами розміщені біля культурних та історичних пам'яток, кам'яні стрілочки вказують шлях до наступної локації, таким чином складаючи цілісний унікальний маршрут. Туристичні стежки наразі є у семи містах України: Києві, Львові, Чернівцях, Полтаві, Ужгороді, Черкасах та Херсоні.
У липні 2020 року, в рамках туристичного проєкту Find & Follow, Vodafone презентував новий напрямок для подорожей – Village Routes. Маршрути Village Routes розраховані на 1-3 дні, їх також можна об’єднувати у довші тури. Туристу пропонуються різноманітні опції – пішохідні маршрути, відвідування музеїв, історичних пам’яток, дегустацій, мальовничих локацій тощо. Пропозиції будуть цікавими як для тих, хто лише починає досліджувати Україну, так і для просунутих туристів.