У липні у телекомунікаційного оператора пройшов «Місяць донорства», в рамках якого працівники могли здати кров в офісі компанії або скористатись корпоративним таксі та зробити донацію у найближчому центрі крові. Мета волонтерської ініціативи – залучити колектив до культури системного донорства.
«На мій погляд, допомога іншим є однім з проявів правильної корпоративної культури, тому приємно, що донорство стає доброю традицією у нашій компанії. Вже третій рік поспіль ми проводимо подібні ініціативи і з кожнім разом до них долучається все більше співробітників. Цього разу я особисто зробив донацію разом із співробітниками та був радий бачити колег, які готові поділитися своєю кров’ю із тими, хто потребує допомоги», — коментує CEO Київстар Олександр Комаров.
Зокрема, 46 співробітників зробили донацію в Київському офісі, куди 21 липня завітала бригада медиків з Відділення переливання крові Національного інституту серцево-судинної хірургії ім. М. М. Амосова. Завдяки цьому вдалося зібрати 20 літрів крові, які допоможуть щонайменше 35 пацієнтам інституту.
«На жаль, через пандемію та карантині заходи кількість донорів значно зменшилася за останній рік. Хоча процедура є абсолютно безпечною для донорів, більшість не хоче зайвий раз відвідувати медичні заклади. Але ми постійно потребуємо донорської крові для лікування пацієнтів. Тому висловлюю подяку колективу Київстар за небайдужість та проактивну позицію у цьому питанні, а також закликаю усіх, хто не має протипоказань, приєднуватись до донорського руху, адже кожна кроводача рятує життя пацієнта», — говорить Сергій Сіромаха, головний лікар Інституту ім. М. Амосова.
Детальну інформацію про те, де та як можна здати кров у вашому місті, можна знайти на порталі donor.ua
Також до ініціативи долучилося ще 32 співробітники з Києва, Львова, Дніпра, Одеси, Хмельницького, Рівного та Черкас, які зробили донацію у медичних закладах свого міста.
Крім цього, впродовж місяця співробітники, які з певних причин не змогли стати донорами, зібрали понад 19 тисяч гривень для благодійної ініціативи «Дитяча надія». Усі кошти підуть на життєво необхідне обладнання для малюків із хворобами серця в Одеську міську дитячу лікарню № 3.
Нагадаємо, Київстар спільно з МБФ «Українська Біржа Благодійності» понад 2,5 роки реалізують ініціативу «Дитяча надія». В рамках проєкту абоненти мобільного оператора надсилають благодійні кошти через SMS для допомоги дітям з онко та кардіо захворюваннями. За цей час дитячою надією стали понад 147 тисяч українців і зібрали 7,5 мільйони гривень на обладнання для допомоги дитячим лікарням.